اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

وضعیت بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد از زبان معاون رئیس جمهور

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به وضعیت کرونا در استان گفت: بعد از زلزله سی‌سخت نگران بیماری کرونا بودیم اما به خوبی مدیریت شد.

وضعیت بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد از زبان  معاون رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسینعلی امیری در نشست ستاد بررسی وضعیت شهر زلزله‌زده سی‌سخت که با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، گفت:  مسئولیت پیگیری مسائل کرونا در کهگیلویه و بویراحمد  را بر عهده دارم ما معمولا هر روز گزارش کرونا را با استاندار تبادل می‌کنیم و مستمرا در جریان کرونای استان قرار  می‌گیرم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه نگران بافت قومی و عشایری کهگیلویه و بویراحمد بودیم افزود: در ابتدای بیماری کرونا استان با کمبود زیرساخت‌هایی مواجه بود که با دکتر نمکی و جهانگیری مکاتباتی شد و طی یکسال کارهای خوبی انجام گرفت.

وی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد استاندار  پرتلاش و پای کاری دارد، عنوان کرد:  وضعیت استان به لحاظ کرونا خوب است، نگران بودیم شرایطی که در اصفهان و خوزستان اتفاق افتاد با توجه به رفت و آمدها گریبانگیر کهگیلویه و بویراحمد شود اما با همکاری همه مسئولان کرونا در اینجا مدیریت شده است.

وی بیان کرد: آمار فوتی نسبت به جاهایی که جمعیت و شرایطی نظیر استان را دارند کمتر است، نگران بودیم زلزله سی‌سخت شرایط را سخت کند اما به خوبی از عهده کار برآمدند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول