اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ابراز نگرانی از افزایش بیماران کرونایی در شهرستان اهر/ شمار قربانیان ویروس کرونا در اهر به 209 نفر رسید

دبیرستاد شهرستانی مقابله با ویروس کرونا در شهرستان اهر با هشدار به شهروندان گفت: آمار بیماران کرونایی در اهر سیر صعودی دارد.

ابراز نگرانی از افزایش بیماران کرونایی در شهرستان اهر/ شمار قربانیان ویروس کرونا در اهر به 209 نفر رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، محمد میرزاپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه آمار بستری بیماران در بیمارستان اهر به عنوان بزرگترین بیمارستان منطقه  از دو روز قبل افزایش است.

 وی با اظهار نگرانی و هشدار جدی به خانواده‌ها افزود: با توجه به عدم رعایت فاصله اجتماعی و سایر پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و تعدد رفت و آمدها و دید و بازدیدهای نوروزی وضعیت کرونایی را به حالت نگران‌کننده رسانده  است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر از اهالی منطقه و خانواده‌ها در مناطق شهری روستایی، عشایری درخواست کرد برای ایمن ماندن از سرایت ویروس منحوس کرونا همچنان از ماسک استفاده کنند و با پرهیز از دید و بازدیدها، حتی مهمانی‌های خانوادگی را نیز محدود کنند.

میرزا پور تاکید کرد: بیماری کرونا هنوز تمام نشده است و ضرورت دارد در ایام نوروز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در حفظ سلامت خانواده و جامعه تلاش کنیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر کل مبتلایان کرونایی اهر را ۵ هزار و ۹۴۸ اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۵ هزار و ۶۰  نفر شهری و ۸۸۸ روستایی بوده و تاکنون  ۲۰۹ در شهرستان اهر بر اثر این بیماری فوت کردند و هم اکنون تعداد بیماران در حال بستری در بخش کرونایی ۱۱ نفر می‌باشد که سه نفر از آنها در بخش‌های ویژه بستری هستند.

انتهای پیام/60003/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول