اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مسافران 72 ساعت وقت دارند از خوانسار و گلپایگان خارج شوند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان از اجرای طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا در گلپایگان و خوانسار خبر داد و گفت: مسافرانی که به شهرستان گلپایگان و خوانسار سفر کردند ظرف ۷۲ ساعت مهلت دارند که از دو شهرستان خارج شوند.

مسافران 72 ساعت وقت دارند از خوانسار و گلپایگان خارج شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، ایوب درویشی ظهر امروز در ستاد مشترک بیماری کرونای شهرستان گلپایگان و خوانسار اظهار داشت: دو شهرستان گلپایگان و خوانسار از نظر بیماری کرونا به ترتیب در وضعیت قرمز و نارنجی متمایل به هشدار قرار دارند که ورود مسافران نوروزی به دو شهرستان سبب افزایش بیماری کرونا شده است که امروز در ستاد کرونا برای دو شهرستان تصمیماتی اتخاد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان افزود: طبق بررسی ستاد کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اصناف دو شهرستان گلپایگان و خوانسار ۴۰ درصد کاهش یافته است که ضرورت دارد اتحادیه‌ها نظارت بیشتر و اصناف نیز دقت لازم انجام دهند، با وجود بروز بیماری کرونای انگلیسی خطر بیشتری مردم را تهدید می‌کند که ضروری است اصناف نسبت به رعایت پروتکل‌ها حساسیت بیشتری نشان دهند.

وی با بیان اینکه گروه‌های شغلی دو، سه و  چهار تعطیل و گروه شغلی یک با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مشکلی برای فعالیت ندارند، گفت: تردد مسافران به دو شهرستان و نیز تردد در شب ممنوع و در صورت تخلف جریمه اعمال می‌شود، مسافرانی که به شهرستان گلپایگان و خوانسار سفر کردند طبق طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا ظرف ۷۲ ساعت  مهلت دارند که از دو شهرستان خارج شوند.

درویشی با بیان اینکه برای مدیریت و کنترل بیماری کرونا، طرح شهید سلیمانی با قوت و شدت بیشتری اجرا شود،گفت: شبکه بهداشت و درمان دو شهرستان‌ نیز تست رفیع بیماری کرونا را افزایش دهند تا افراد در معرض بیماری شناسایی و قرنطینه شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان متذکر شد: رنگ‌بندی شهرستان‌ها که ناشی از غفلت در رعایت پروتکل‌های بهداشتی است بر مبنای تعداد بستری شدگان بیماران کرونایی مشخص می‌شود، پروتکل‌های بهداشتی باید به صورت مستمر رعایت شود و اشتراکاتی بین دو شهرستان گلپایگان و خوانسار وجود دارد که نیاز به اجرای محدودیت‌ها در ورودهای دو شهرستان است.

وی با بیان اینکه تسهیلاتی در اختیار صنوف خسارت دیده‌ توزیع می‌شود،  گفت:البته باید پس از ریشه کن شدن بیماری جبران خسارت برای اصناف به صورت ویژه انجام شود.

انتهای پیام/63071/آ 30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول