اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

زندانی‌ها با خواندن کتب شهدا متحول می‌شوند

رئیس سازمان زندان‌های کشور گفت: ایجاد پویش‌های کتاب‌خوانی به خصوص کتب خاطره شهدایی همچون شهید ابراهیم هادی تاثیرات شگرفی در متحول شدن زندانیانی که به دلایل گوناگون از فضاهای مذهبی دور بوده‌اند، شده است.

زندانی‌ها با خواندن کتب شهدا متحول می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد محمدمهدی حاج محمدی ظهر امروز در نشستی با سرحلقه‌های گروه‌های جهادی چهارمحال و بختیاری گفت: هر سرپرست خانواری که به زندان می‌افتد همانند این است که زلزله‌ای در آن خانواده رخ بدهد که این زلزله حضور گروه‌های جهادی را برای رفع مشکلات خانواده ‌آن‌ها، جلب رضایت شکاک و تامین هزینه‌های آزادی زندانیان می‌طلبد.

اگر زندان‌ها در نظام اسلامی کانون اصلاح و تربیت نباشند وجودشان بی‌فایده است

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور با اشاره به یکی از سخنان شهید محمدابراهیم همت مبنی بر اینکه ما در قبال همه افرادی که که راه کج می روند مسئولیم گفت: عمده تلاش ما در زندان‌ها متمرکز بر ایجاد فضای تربیتی و حمایتی از زندانیان در زمینه خودشناسی و مضرات جرائم است و بر این باوریم اگر زندان‌ها در نظام اسلامی کانون اصلاح و تربیت نباشند وجودشان بی‌فایده است.

ظرفیت پذیرش حرف حق در زندانیان بسیار بالاتر از سایر افراد است

وی گفت: ظرفیت پذیرش حرف حق در زندانیان بسیار بالاتر از سایر افراد است که باعث ارتباط گیری مطلوب آن‌ها با طلاب و مشاوران می‌شود که لازم است بیش از پیش طلاب جهادی در این عرصه مهم حاضر شده و این ارتباط تقویت شود.

حاج محمدی تصریح کرد: ایجاد پویش‌های کتاب‌خوانی به خصوص کتب خاطره شهدایی همچون شهید ابراهیم هادی تاثیرات شگرفی در متحول شدن زندانیانی که به دلایل گوناگون از فضاهای مذهبی دور بوده‌اند، شده است.

 رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور با اشاره به ایجاد قرارگاه شهید لاجوردی برای حمایت از زندانیان و خانواده‌ آن‌ها گفت: از مهم‌ترین اقدامات این قرارگاه حضور پزشکان متخصص جهادی برای درمان زندانیان، حضور طلاب جهادی، ایجاد پویش‌های کتابخوانی، اصلاح سیمای زندان، کمک‌های مالی و معیشتی به خانواده‌های زندانیان، ایجاد اشتغال و آموزش مهارت به زندانیان و آموزش گروه‌های جهادی برای جلب رضایت و تامین بدهی در جهت آزادی آن‌ها بوده است.

انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول