اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

آماده‌باش ۳۵۰۰ نیروی پلیس برای طرح نوروزی در سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از افزایش ۲۱ پایگاه انتظامی و راهنمایی و رانندگی در استان برای ارائه خدمات بهتر در قالب طرح نوروزی خبر داد و گفت: بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر نیروی پلیس برای طرح نوروزی آماده به کار شدند.

آماده‌باش ۳۵۰۰ نیروی پلیس برای طرح نوروزی در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار عبدالله حسنی پیش از ظهر امروز در نشستی با معاون استاندار سمنان در سالن جلسات فرماندهی انتظامی استان اظهار کرد: شناخت خوبی که نسبت به مباحث و مسائل امنیتی و انتظامی وجود دارد و همراهی و همدلی بسیار خوبی که در بین تمام ارکان تأمین‌کننده امنیت در استان شکل گرفته، باعث شده تا سمنان امروز یکی از امن‌ترین استان‌های کشور باشد.

او گفت: یکی از عمده‌ترین دلایل این موفقیت، حمایت‌های خوب معاون سیاسی استاندار، مدیرکل امنیتی و انتظامی، اعضای شورای تأمین و سایر عزیزان دخیل در بحث تأمین امنیت استان است.

فرمانده انتظامی استان سمنان بیان کرد: نیروی انتظامی استان هر ساله از یکم اسفند طرح نوروزی خود را با عنوان استقبال از بهار آغاز می‌کند که در سال ۹۹ از ۲۸ اسفند این مهم آغاز شد و بیش از سه هزار و ۵۰۰ نیرو برای طرح نوروزی آماده به کار شدند.

حسنی بیان کرد: برنامه‌ریزی برای چهارشنبه آخر سال نیز در دستور کار قرار گرفته بود و اقدامات پیشگیرانه خوبی صورت گرفت.

او اضافه کرد: ۲۱ پایگاه انتظامی و راهنمایی و رانندگی در استان برای ارائه خدمات بهتر در قالب این طرح اضافه شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در بحث سرقت‌ها در مدت کوتاه شروع طرح در سال جاری در استان، بیش از ۳۰۰ درصد نسبت به مدت مشابه توفیقات بهتری داشتیم و نسبت به شاخص کشور نیز کاهش داشته‌ایم و در جایگاه مطلوبی قرار داریم.

حسنی افزود: در مجموع، وضعیت استان در بحث انتظامی و امنیتی بسیار عالی است و از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۴۶ درصد افزایش ترددها در راه‌های استان را نسبت به سال گذشته داشتیم که بالغ بر حدود ۲۰ درصد نسبت به سال ۹۸ کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی استان سمنان بیان کرد: با پیش‌بینی که از افزایش ترددها داشتیم، اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول