اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

بستری ۱۸۸ بیمار کرونایی در کرمانشاه/ ۷ نفر حال وخیم دارند

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: هم اکنون ۱۸۸ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

بستری ۱۸۸ بیمار کرونایی در کرمانشاه/ ۷ نفر حال وخیم دارند

مهدی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص آخرین اخبار کرونای استان، اظهار داشت: طی شبانه روز گذشته ۶۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری و ۴۲ نفر هم پس از بهبودی ترخیص شدند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۸۸ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند، گفت: ۴۶ نفر از این تعداد در بیمارستان فارابی و ۴۳ نفر هم در بیمارستان گلستان بستری هستند.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: ۵۳ نفر از بیماران بستری با حال نامساعد در بخش‌های ویژه تحت مراقبت هستند که هفت نفر از آن‌ها با حال وخیم دارند و به دستگاه تنفس مصنوعی وصل هستند.

وی در خصوص وضعیت شهرستان‌ها، گفت: ۶۹ بیمار در بیمارستان‌های شهرستان‌های استان بستری هستند که بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام‌آباد غرب با ۲۷ نفر بیشترین تعداد بستری را دارد.

وی تصریح کرد: شهرستان اسلام‌آباد غرب به لحاظ شیوع ویروس کرونا وضعیت خوبی ندارد و در رنگ‌بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، این شهرستان جزء شهرستان‌های نارنجی اعلام شد بنابراین هشدار جدی است.

محمدیبا بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته موردی از فوت کرونایی نداشتیم، افزود: شمار جانباختگان کرونا در استان همان یک‌هزار و ۵۰۴ نفر روزهای گذشته است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول