اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

واکسن کرونا به گروه‌های هدف دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر اساس اولویت‌بندی تزریق می‌شود

رئیس گروه مبارزه با بیماریهای واگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: کار تزریق واکسن کرونا به گروه‌های هدف مرحله به مرحله و طبق اولویت‌بندی لحاظ شده انجام می‌شود.

واکسن کرونا به گروه‌های هدف دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر اساس  اولویت‌بندی تزریق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از  مشهد به نقل از وب دا، دکتر زهرا نهبندانی در جریان بازدید مدیرکل بازرسی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فعالیت‌های نوروزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در نوروز ۱۴۰۰، اظهار کرد: در بحث تزریق واکسن اسپوتنیک V اولویت نخست کادر درمان بودند و مکاتبات لازم با معاون درمان دانشگاه صورت پذیرفت تا افراد واجد شرایط در اولویت تزریق قرار بگیرند.

رئیس گروه مبارزه با بیماریهای واگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه تزریق واکسن کرونا به گروه‌های هدف مرحله به مرحله و طبق اولویت‌بندی لحاظ شده صورت می‌پذیرد، بیان کرد: محموله اول واکسن در شامگاه ۲۰ بهمن ماه سال گذشته دریافت شد و آغاز واکسیناسیون را هم از ساعت ۷ صبح روز بعد داشتیم و نوبت دوم تزریق هم در ۲۱ روز بعد بود.

وی اضافه کرد: همچنین جلسات مشترکی هم با حضور نمایندگان معاونت درمان، بهزیستی، سازمان آرامستان‌ها و بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت پذیرفت تا تزریق‌ها طبق اولویت‌بندی‌ها باشد.

نهبندانی با بیان اینکه واکسن‌ها متنوع بوده و هر یک از آنها کاربرد خاص خودش را دارد، خاطرنشان کرد: باید آگاه‌سازی لازم در این خصوص با همکاری رسانه‌ها صورت پذیرد تا اطلاعات گروههای هدف در این زمینه افزایش یابد.

رئیس گروه مبارزه با بیماریهای واگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ذکر این نکته که در مرحله تزریق واکسن نیروهای سازمان آرامستان‌ها ۲۰ سهمیه به این گروه اختصاص یافت که پرسنل این سازمان جهت تزریق به مرکز بهداشت ثامن مراجعه کردند، تاکید کرد: آمار روزانه تزریق واکسن خارج از بارگذاری در سامانه‌های سینا و تی‌تک به اداره امور بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت هم ارسال می‌شود تا کلیه اقدامات صورت گرفته به اطلاع مسئولان مربوطه برسد.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول