اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

برخورد با بانیان قتل عام جوجه‌ها در ایلام/ آموزش نیروهای سد معبر باید جدی گرفته شود

عضو شورای شهر ایلام گفت: برخورد با بانیان قتل عام جوجه‌ها در ایلام به طور جد در دستور کار اعضای شورای شهر بوده و با کسانی که خطایی غیر اخلاقی مرتکب شدند، برخورد خواهد شد.

برخورد با بانیان قتل عام جوجه‌ها در ایلام/ آموزش نیروهای سد معبر باید جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، طی چند روز گذشته رفتار تهاجمی ماموران شهرداری با دست فروشان واقع در خیابان طالقانی اعتراضات شدید مردمی را به دنبال داشت؛ اعتراضی که سبب ایجاد حاشیه‌های زیادی شد.

پدیده دستفروشی با برخورد ضربتی مواجه شده و ساماندهی آن نیز این روزها به بحثی داغ در محافل رسانه‌ای تبدیل شده است؛ با اصلاح نگاه و اتخاذ رویکرد حمایتی می‌توان پدیده دستفروشی را به یک فرصت جدید اقتصادی تبدیل کرد.

لزوم ساماندهی دست‌فروشان

حجت حسن‌زاده رئیس شورای شهر ایلام دقایقی پیش در گفت‌وگو با فارس در ایلام گفت: با ساماندهی دستفروشان مشکلات سد معبر نیز حل خواهد شد که این نیازمند همکاری و پیگیری به جد متولیان امر است.

وی افزود: رویکرد حذفی و سلبی چاره این کار نیست با تشکیل بازارچه‌های دایمی، تشکیل روزبازارها و تعیین بازه‌های زمانی مشخص برای دستفروشی که علاوه بر ایجاد امنیت بیشتر امکان شناسایی و ساماندهی بهتر آن‌ها نیز فراهم می‌شود.

رییس شورای شهر ایلام تصریح کرد: واقعیت امر این است ماموران در مرحله اول به دستفروشان اخطار می‌دهند اما وقتی محل را ترک نمی‌کنند با لحن جدی‌تری وارد عمل می‌شوند؛ جانمایی دستفروشان در سطح استان باید هر چه زودتر حل شود.

برخورد با افراد متخلف

هادی کرمی عضو شورای شهر ایلام نیز در گفت‌وگو با فارس گفت: این موضوع به طور جد در دستور کار اعضای شورای شهر بوده و با کسانی که خطایی غیر اخلاقی مرتکب شدند، برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: قبل از هر گونه برخوردی افراد مورد نظر باید شناسایی شوند.

رسیدگی به مشکلات 

مریم جانبخشی  یکی دیگر از اعضای  شهر ایلام گفت: آموزش در کنار این موضوع باید مطرح شود و ما نیز به عنوان عضو شورای شهر تمام تلاش خود را جهت رسیدگی به این موضوع خواهیم کرد.

وی ادامه داد: صحت و سقم این موضوع فعلا مشخص نیست و ما باید شفافیت را در نظر بگیریم و به محض اطلاع نتیجه را به مردم ارائه خواهیم داد.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول