اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اجرای طرح آرامش بهاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ۳ بقعه متبرکه کهگیلویه

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کهگیلویه از اجرای طرح آرامش بهاری در سه بقعه شاخص شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های لازم وضعیت کرونا خبر داد.

اجرای طرح آرامش بهاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ۳ بقعه متبرکه کهگیلویه

عبدالمحمد نمازی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس کهگیلویه، گفت: با وجود وضعیت رنگ زرد در شهرستان طرح آرامش بهاری در سه بقعه شاخص شامل امام زادگان آقامیر(علی نقی )، سید محمید علیه السلام و میرسالار(ع)  خبر داد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد افزود: وضعیت شکننده رنگ بندی کرونا هر گونه برنامه ریزی منظم و پایدار در این زمینه را ناممکن کرده است طوری که در برخی ایام مجبور به بستن کامل بقاع متبرکه شهرستان شده یا احتمالا خواهیم شد.

نمازی افزود: در هر سه بقعه تمهیدات لازم از قبیل نظافت و ضدعفونی کردن نقاط مختلف صحن و سرای بقاع و استفاده از مواد ضدعفونی و مایع بهداشتی سطل و کیسه های زباله ،اجبار به استفاده از ماسک  و نیز تست گیری کرونا در امامزاده سیدمحمود(ع) انجام می شود.

این مسول افزود: در زمینه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی نیز برپایی خیمه‌های معرفت و استقرار روحانی و مبلغ با تجربه و ماهر در خیمه ها جهت پاسخ گویی به شبهات و مسائل شرعی و مشاوره، مسابقات فرهنگی از قبیل قرآن بخوان جایزه بگیر همراه با اهدای جوایز خیلی خوب،برپایی نماز جماعت ظهر و عصر و مغرب و عشاء با رعایت فاصله‌گذاری انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح از ۲۹ اسفند شروع و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ ادامه دارد، از زائران و مجاوران بقاع متبرکه خواست کمال همکاری را با خدام و مسولان بقاع متبرکه در این ایام حساس انجام دهند تا سلامت زائران حفظ شود .

نمازی افزود: این اداره و بقاع متبرکه تابع دستورالعمل‌های ستاد کرونا هستند.

گفتنی است؛ شهرستان کهگیلویه دارای ۵۵ بقعه متبرکه است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول