اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

افتتاح 12 طرح اقتصادی و عمرانی در قشم در 5شنبه امید

12 طرح اقتصادی و عمرانی در ارتباط ویدئوکنفرانسی با رئیس جمهور در جزیره قشم به بهره برداری رسید.

افتتاح 12 طرح اقتصادی و عمرانی در قشم در 5شنبه امید

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، 12 طرح اقتصادی و عمرانی در قشم و کیش ظهر امروز در ارتباط ویدیو کنفرانسی رییس جمهور با استان هرمزگان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این طرح‌ها در دو بخش دولتی و خصوصی و با سرمایه گذاری ارزی بیش از ۲۰ میلیون دلار و 3 هزار و 160 میلیارد تومان در بخش‌های نفت و انرژی، عمرانی، صنعتی، تجاری، و گردشگری به بهره برداری رسید.

 این طرح‌ها در زمان ساخت برای 1286 نفر اشتغالزایی داشت که پس از بهره برداری نیز 4 هزار و 122 فرصت شغلی مستقیم فراهم کرده است.

طرح توسعه بندر بهمن از جمله این طرح‌ها بود که بنابراعلام سازمان منطقه آزاد قشم، با سرمایه گذاری 320 میلیارد تومانی سازمان منطقه آزاد قشم برای تسهیل مبادلات و خدمات تجاری توسعه داده شده است.

 

 مجتمع تجاری معراج قشم با زیربنای 147 هزار مترمربع و سرمایه گذاری بخش خصوصی به مبلغ1700 میلیارد تومان در 8 طبقه و سه طرح زیربنایی و عمرانی برای رفع نقاط حادثه خیز جاده‌های برون شهری، سامانه پایش تصویری برای نظارت ترافیکی - آماده سازی شهرک مسکونی شهری با 65 هکتار وسعت و اجرای مرحله دوم شهرک مسکونی آفتاب در زمینی به وسعت 60 هزار متر مربع، آغاز به کار کارگاه تولیدی انواع خوراک دام و پودر ماهی و همچنین شرکت تولید ماسک از دیگر طرح‌های عمرانی بهره برداری شده در جزیره قشم است.

 در بخش صنعت نفت، گاز و انرژی نیز پیش راه اندازی آزمایشگاه مرجع فرآورده‌های نفت و مشتقات گازی با سرمایه گذاری18 میلیارد تومانی بخش خصوصی به بهره برداری رسید.

 اسکله سوخت‌رسانی شرکت ستاره قشم طرح دیگری بود در این مراسم 5شنبه‌های امید که با سرمایه گذاری 285 میلیارد تومانی بخش خصوصی به بهره برداری رسید.

طرح گردشگری مجتمع اقامتی و گردشگری به نام ساحل نقره‌ای نیز با سرمایه گذاری 62 میلیاردی بخش خصوصی هم امروز در قشم به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول