اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

شهدای مدافع حرم با ایمان‌شان به میدان رفتند

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: شهدای مدافعان حرم خودشان را در برابر دشمنان نباختند و ایمان‌شان را به میدان آوردند و خدا هم به آنها حال‌خوش اعطا کرد.

شهدای مدافع حرم با ایمان‌شان به میدان رفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، مراسم هفتمین روز شهادت شهید مجتبی برسنجی شهید مدافع حرم سوادکوه که در امام‌زاده کمال‌الدین سرخ‌کلای بخش زیراب سوادکوه با حضور سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه برگزار شد.

آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی به عنوان سخنران این مراسم با اشاره به سالروز تولد حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان، گفت: حضرت علی‌اکبر (ع) الگوی برتر برای شهدایی مانند مجتبی برسنجی بود و سوادکوه در کشور بالاترین تعداد شهید را دارد که بیانگر روحیه انقلابی و ولایی است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندارن با اشاره به اینکه وصیت‌نامه شهید برسنجی، نکات برجسته‌ای دارد و وصیت‌نامه شهدا از همه مصوبات بین‌المللی برای ما مهم‌تر است، گفت: شور انقلابی، ولایی و عشق به شهادت در وصیت‌نامه این شهید وجود داشت و افرادی مانند سردار سلیمانی و شهید برسنجی از بی‌قراران شهادت بودند و حلال‌خوری این خانواده در شخصیت‌دهی شهید اثر‌گذار بود.

وی، حرام‌خوری را از آسیب‌های جامعه در ابعاد مختلف ذکر کرد و با بیان اینکه افتخار شهادت تبریک دارد، خاطر نشان کرد: مدافعان حرم دارای حال‌خوب بودند و حال‌خوب معنویت، عبادت، دینداری، نماز اول‌خواندن، حلال‌خواری و تقویت فرهنگ حجاب داشتند.

محمدی‌لائینی اظهار کرد: چشمان بیدار سربازان گمنام امام زمان (عج) در حوزه‌های مختلف در برابر هزاران طرح و توطئه دشمنان خنثی می‌کنند و شهدای مدافعان حرم خودشان را در برابر دشمنان نباختند و ایمان‌شان را به میدان آوردند و خدا هم به آنها حال‌خوش اعطا کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندارن با اشاره به اینکه جامعه‌ای که سرشار از ایمان و عمل صالح باشد به سعادت می‌رسد، بیان کرد: بشریت تا زمانی که امام عصر(عج) ظهور نکند، به بهترین حال نمی‌رسد و نیمه شعبان را همه گرامی بداریم و سنگ‌تمام بگذاریم.

 

*زمین‌خوردن صنعت توسط مسؤولان نابخرد

وی با بیان اینکه اگر مدیریت جهادی در کشور ما وجود داشت مردم با شرف ما برای دو عدد  مرغ یخی دو ساعت در صف نمی‌ایستادند، ادامه داد: مازندران ظرفیت تولید مرغ  بیشتر از استفاده را دارد ولی در حال حاضر شاهد واردات مرغ هستیم و برخی مسؤولان نابخرد، صنعت و کشاورزی ما را بر زمین زدند.

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول