اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

خدمات مرزی هلال احمر کردستان در بحث کرونا قابل تقدیر است

استاندار کردستان خدمات مرزی هلال‌احمر در مقابله با کرونا را شایسته تقدیر خواند و گفت: خدمات غربالگری و پیشگیرانه هلال احمر می‌تواند به عنوان یکی از راه‌های مطمئن برای پیشگیری از ورود مبتلایان کرونا به کشور باشد.

خدمات مرزی هلال احمر کردستان در بحث کرونا قابل تقدیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا در دیدار با مدیرعامل و جمعی از مدیران هلال احمر از خدمات طرح غربالگری جمعیت در مرز باشماق مریوان قدردانی نمود و گفت: هلال احمر همواره نشان داده است که در همه مواقع  کنار مردم ایستاده است.

بهمن مرادنیا افزود: خدمات غربالگری و پیشگیرانه هلال احمر می‌تواند به عنوان یکی از راه‌های مطمئن برای جلوگیری از ورود مبتلایان کرونا به کشور باشد.

وی تصریح کرد: بی‌شک غربالگری حدود ۱۰۰۰ نفر در طرح نوروزی هلال احمر یکی از راه مهم پیشگیری از شیوع مجدد این بیماری در استان بوده و نقش‌ بسیار مهمی در سلامت جامعه دارد.

وی در ادامه از اظهار آمادگی جمعیت هلال احمر جهت راه‌اندازی طرح غربالگری در مرز سیرانبند بانه تقدیر کرد و گفت: در حال حاضر در این مرز تردد مسافر انجام نشده و در صورت نیاز از خدمات هلال احمر برای کمک به مردم استفاده خواهد شد.

در ادامه نیز پیام جلالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان ضمن ارائه گزارشی به سطح بالای آمادگی امدادگران جمعیت برای ورود به هر گونه سوانح و اتفاقات غیر مترقبه اشاره کرد و گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر به صورت شبانه‌روز آماده ارایه خدمات امدادی به هموطنان خود هستند.

وی تصریح کرد: همه افتخار ما این است که بتوانیم قدمی کوچک در مسیر خدمت رسانی به مردم استان کردستان  برداریم.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول