اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

رهبر یهودیان و رهبر زرتشتیان ایران از منجی موعود می‌گویند

همایش بزرگ «اندیشه منجی گرایی» با حضور متفکران و رهبران مذهبی، دقایقی دیگر آغاز می‌شود.

رهبر یهودیان و رهبر زرتشتیان ایران از منجی موعود می‌گویند

به گزارش خبرگزاری فارس، دبیر همایش اندیشه منجی‌گرایی گفت: «در آستانه میلاد منجی موعود، گروه پژوهشی پویافکر، همایش بزرگ «اندیشه منجی‌گرایی» را امروز از ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌کند.

یحیی صباغچی افزود: در این همایش از اندیشمندان بزرگی مانند دکتر ابراهیمی دینانی و دین پژوهان حوزه مهدویت از دانشگاه‌های برتر ایران و خارج از کشور دعوت به عمل آمده تا در باب اندیشه‌های منجی گرایی، نقد اندیشه‌های خشونت گرایانه مهدویت، مهدویت وعقلانیت و همچنین روایات جعلی مدعیان مهدویت به ارائه یافته‌های علمی خود بپردازند.

استاد مرکز معارف دانشگاه صنعتی شریف و دبیر این همایش با بیان اینکه موضوع ظهور منجی موعود و اندیشه منجی گرایی تنها به اسلام و تشیع اختصاص ندارد و در سایر ادیان الهی نیز می‌توان این اندیشه را به وضوح دید، ادامه داد: در همین راستا از دکتر اردشیر خورشیدیان رئیس انجمن موبدان ایران، خاخام دکتر یونس حمامی لاله زار رهبر کلیمیان ایران و دکتر کرت آندرس ریچاردسون استاد الهیات مسیحی در دانشگاه مک مستر کانادا نیز دعوت به عمل آمده تا در این همایش مجازی شرکت کرده و اندیشه‌های مهدویت در آینه ادیان الهی را مورد بررسی قرار دهند.

رئیس گروه پژوهشی پویافکر در پایان عنوان کرد: نظر به محدویت‌های کرونایی این همایش به صورت مجازی و در بستر اینستاگرام به نشانی https://www.instagram.com/pooyafekr برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند این همایش را از ساعت ۱۰ صبح امروز ۷ فرودین ۱۴۰۰ به صورت زنده در این صفحه مجازی دنبال کنند.

برنامه همایش را در این پوستر ملاحظه کنید:

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول