اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

ضرورت برند سازی و تجاری‌سازی زعفران زاوه/ موانع توسعه خراسان‌رضوی را کنار خواهیم زد

استاندار خراسان رضوی با اشاره به تشکیل کمیته«تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» در استانداری خراسان رضوی، گفت: در سالی که باتدبیر هوشمندانه مقام معظم رهبری به این نام مزین شده است، موانع توسعه استان را کنار خواهیم زد.

ضرورت برند سازی و تجاری‌سازی زعفران زاوه/ موانع توسعه خراسان‌رضوی را کنار خواهیم زد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان در جلسه جمع‌بندی سفر به شهرستان زاوه اظهار کرد: یکی از اهداف سفر به شهرستان‌ها این است که دیداری با نمایندگان قشرهای مختلف مردم از بخش‌های مختلف داشته باشیم.

استاندار خراسان رضوی بابیان اینکه مردم بهترین مشاور برای ما هستند و در این راستا نیز برای احصاء و تسهیل مشکلات مصمم هستیم، خاطرنشان کرد: باید دانست مدیر موفق کسی است که اشراف بر ظرفیت‌ها و کمبود‌ها داشته باشد، در این راستا  این امر با ارتباط بدون واسطه با مردم تحقق پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: بااین‌وجود، همه رده‌های مدیریتی استان باید پیگیر شناسایی مشکلات مردم باشند.

معتمدیان با اشاره به پتانسیل‌های موجود در شهرستان زاوه، افزود: زاوه از قطب‌های تولید زعفران است و ظرفیت‌های خوبی در شهرستان وجود دارد که نیازمند برنامه مناسب‎تری است.

وی بر ضرورت برند سازی و تجاری‌سازی زعفران زاوه تأکید کرد و ادامه داد: نباید اجازه دهیم ثروت‌های مردم با بی‌برنامگی از شهرستان، استان و کشور خارج شود.

استاندار خراسان رضوی به تشکیل کمیته «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» در استانداری خراسان رضوی اشاره و تأکید کرد: در سالی که باتدبیر هوشمندانه مقام معظم رهبری به این نام مزین شده است، موانع استان را کنار خواهیم زد.

در این نشست ۲۴ مصوبه برای توسعه و پیشرفت شهرستان زاوه در حوزه‌های مختلف به تصویب رسید.

گفتنی است؛ استاندار خراسان رضوی پیش‌ازاین جلسه در قالب برنامه ملاقات مردمی با تعدادی از مردم زاوه به‌صورت چهره به چهره دیدار و ضمن استماع مشکلات آنان، دستورات مقتضی را برای حل این مشکلات صادر کرد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول