اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

برنامه‌های سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برای تحقق شعار سال/ از همکاری با دولت تا توسعه کشاورزی و دامپروری

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: سپاه آمادگی خود برای همکاری با مجموعه دولت در استان جهت تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها را اعلام کرد.

برنامه‌های سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برای تحقق شعار سال/ از همکاری با دولت تا توسعه کشاورزی و دامپروری

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار حمید خرمدل در جمع خبرنگاران با اشاره به شعار سال گفت: مقام معظم رهبری طی سال‌های اخیر همواره شعار سال را با موضوع اقتصادی مطرح کردند که در ستاد کل سپاه و سپاه استان‌ها، مجموعه‌‌‌ها تشکیل جلسه می‌دهند که در مسیر شعار سال حرکت کنیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سپاه در سال جهش تولید اقدامات خوبی انجام داد، افزود: سال گذشته مانع‌زدایی‌ها جدی بود و بسیاری از اقتصاددانان بر موضوع مانع‌زدایی‌ها پیش‌روی جهش تولید اشاره داشتند و اینکه کشور قبل از آنکه تحریم خارجی باشد تحریم داخلی است.

وی عنوان کرد: سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۰  آمادگی خود برای همفکری، همدلی، هماهنگی و همکاری با مجموعه دولت اعلام کرده تا با  رفع موانع تولید، احیاء شرکت‌ها و کارخانه‌ها که در سراسر استان پراکنده بوده و بخش عمده‌ای از کارخانه‌ها تعطیل و دچار بیکاری گسترده‌ای هستیم احیاء شود و جوانان به کار گرفته شد.

مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: جدای از همکاری دولت و سپاه، در راستای ایجاد اشتغال، توسعه کشاورزی، دامپروری و اشتغال در حوزه صنعت اقداماتی را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول