اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

خواسته بایدن از سناتورها؛ تصاویر کودکان در اردوگاه‌ پناهجویان را حذف کنید

به دنبال انتشار تصاویر تکان‌دهنده وضعیت مهاجران و کودکان در مراکز مرزی آمریکا توسط چند قانونگذار کنگره، سناتور جمهوری‌خواه ایالت «ایندیانا» خبر داد که یک مقام دولت جو بایدن خواستار حذف این تصاویر شده است.

خواسته بایدن از سناتورها؛ تصاویر کودکان در اردوگاه‌ پناهجویان را حذف کنید

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، همزمان با افزایش اظهارنظرها درباره وضعیت ناگوار مهاجران و کودکان در مراکز مرزی آمریکا، یک عضو کنگره خبر داد که یکی از نمایندگان دولت جو بایدن از سناتورهای جمهوری‌خواه خواسته که تصاویر کودکان و مهاجران را در این مراکز مرزی منتشر نکنند.

وضعیت مهاجران و کودکان در مراکز مرزی آمریکا همچنان خبرساز است و یک سناتور جمهوری‌خواه از تلاش دولت جو بایدن برای حذف تصاویری خبر داده که تعدادی از سناتورهای جمهوری‌خواه در بازدید از این مراکز گرفته‌اند.

به گزارش فاکس نیوز، «مایک براون» نماینده ایالت ایندیانا در مجلس سنای ایالات متحده خبر داد، یکی از مقام‌ها و نمایندگان دولت بایدن از ۱۹ سناتوری که اخیرا از مراکز مرزی نگهداری مهاجران و کودکانشان بازدید کردند، خواسته است که عکس‌هایی را که گرفته‌اند، حذف کنند.

این سناتور جمهوری‌خواه در ابتدا به وبگاه «واشنگتن اگزمینر» این خبر را اعلام کرد و سپس در مصاحبه با فاکس نیوز هم به تکرار آن پرداخت.

مایک براون گفت: «یکی از نمایندگان بایدن بود. برای آن زن متاسفم چرا که او با من حرف زد و خواستار حذف کردن یک عکس شد اما زمانی که او به سراغ من آمد، همه تصاویر گرفته شده بود (او و 18 سناتور دیگر از وضع مهاجران و کودکان در مراکز مرزی عکس گرفته بودند) و این (درخواست) به شما دورویی (دولت بایدن) را نشان می‌دهد.

 


«مایک براون» سناتور جمهوری‌خواه

 

تعدادی از سناتورهای آمریکایی تصاویر تکان‌دهنده‌ای از مهاجران و کودکانی که در مراکز پرازدحام مرزی به سر می‌برند، منتشر کردند و بایدن را به دلیل «بحران مرزی خودساخته» مورد انتقاد شدید قرار دادند.

«تد کروز» گفته بود: این غیرانسانی است. اشتباه است و پیامد مستقیم تصمیمات سیاست‌های دولت بایدن در متوقف کردن ساخت دیوار، بازگشت به «بگیر و آزاد کن» و پایان دادن به سیاست «در مکزیک بمان» است.

پیش‌تر در خبرها آمده بود که هیأتی متشکل از ۱۹ نفر به ریاست کروز و «جان کورنین» سناتور تگزاس از یکی از مراکز مرزی در شهر «دانا» بازدید کردند. کروز به خبرنگاران گفت این مرکز برای ۲۵۰ نفر طراحی شده، در حالی که حدود چهار هزار نفر در آن هستند.

اخیراً و در پی جنجال‌های هفته‌های اخیر در خصوص بازداشت طولانی‌مدت کودکان پناهجوی بدون همراه در مرز آمریکا، پنتاگون با درخواست انتقال کودکان پناهجوی بدون همراه که در مرز آمریکا بازداشت شده‌اند، به دو پایگاه نظامی در تگزاس موافقت کرد.

انتقال کودکان به دو پایگاه نظامی تگزاس در شرایطی صورت می‌گیرد که سیاست‌های رئیس‌‌جمهور آمریکا برای تسهیل پذیرش پناهجویان موجب هجوم انبوهی از پناهجویان کشورهای همسایه آمریکا به مرز جنوبی ایالات متحده شده است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول