اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

موانع بر سر راه تولید برداشته شود

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها راه برون‌رفت ایران از تمامی مشکلات معیشتی، اقتصادی، اشتغال، جوانان، ازدواج، مسکن، تولید و حتی کنترل آسیب‌های اجتماعی رونق تولید و توسعه در این مسیر است.

موانع بر سر راه تولید برداشته شود

محمدعلی محسنی بندپی امروز درباره شعار امسال باعنوان  «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» ازسوی مقام معظم رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: تمرکز اصلی نامگذاری شعار ازسوی مقام معظم رهبری طی ۱۰ سال گذشته بر اقتصاد بوده که محور اصلی توسعه است که درواقع حمایت از تولید درون‌زای برون‌گرا بوده اشت.

وی افزود: محور اصلی شعارها طی 10 سال گذشته نشان می‌دهد تنها راه برون‌رفت ایران از تمامی مشکلات معیشتی، اقتصادی، اشتغال، جوانان، ازدواج، مسکن، تولید و حتی کنترل آسیب‌های اجتماعی رونق تولید و توسعه در این مسیر است.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اینکه مقام مهظم رهبری از بحث رونق تولید در سال ۹۸ و جهش تولید در سال ۹۹ خیلی رضایت نداشتند به بحث شرایط تحریم و کرونا و همچنین مجموعه عوامل داخلی و خارجی برمی‌گردد که موجب شد به رونق و جهش تولید مدنظر نرسیم ولی امیدواریم امسال با تعامل و همدلی سه قوه به تحقق منویات مقام معظم رهبری برسیم.

محسنی بندپی با بیان اینکه قوه مقننه  هرگونه حمایت با اصلاح قوانین در راستای تسهیل و رفع موانع تولید را در دستور کار خود دارد، تصریح کرد: باید همه کمک کنیم تا موانع برداشته شود.

وی یادآور شد: یکی از ضعف‌های مشهود در بحث تولید عدم هماهنگی بین ارکان قوه مجریه است که در این زمینه باید تدابیر لازم اندیشیده شود.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع در غرب استان، افزود: مقرر شد این کارگروه با جدیت بیشتری تشکیل شود؛ به این دلیل که سرمایه‌گذاران بسیار خوبی داریم ولی نتوانستیم براساس اصل ۴۴ قانون اساسی اقتصاد از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنیم.

محسنی بندپی با تاکید بر اینکه باید موانع بر سر راه تولید برداشته شود، خاطرنشان کرد: باید همه دستگاه‌ها بدر این زمینه ورود پیدا کرد و مسیر را برای رونق و توسعه تولید تسهیل کنند ازجمله قوه مقننه در بحث اصلاح و وضع قوانین و رفع موانع، قوه مجریه نیز همه ارکان بخط شوند و با همکاری قوه قضاییه بتوانیم به منویات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم.

وی با بیان اینکه در شرایط امروز جامعه پرداختن به اقتصاد درون زای برون گرا تنها راه و کلید حل مشکلات است، گفت: امیدواریم با تعامل و همراهی همه قوا به این هدف مهم دست یابیم.

انتهای پیام/86034/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول