اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

تحقق شعار سال نیازمند پشتیبانی از تولید داخلی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان،گفت: نامگذاری سال ۱۴۰۰ ‌در ادامه مسیر شعارهای یک دهه اخیر در مدیریت جهادی، رونق تولید و حمایت از کالای داخلی است.

تحقق شعار سال نیازمند پشتیبانی از تولید داخلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام منصور باقر بیک کل اظهار داشت: نامگذاری سال ۱۴۰۰ ‌به نام تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها در ادامه مسیر شعارهای دهه اخیر در مدیریت جهادی، رونق تولید و حمایت از کالای داخلی است که سال گذشته تا حدودی اجرای شعار جهش تولید در برخی از بخش‌ها با موفقیت همراه بود و برای تکمیل این حرکت نیازمند حمایت از تولیدات داخلی با رفع موانع تولید و پشتیبانی از تولیدات ایرانی هستیم.

وی افزود: در این راستا مسئولان و مردم با اولویت قرار دادن خرید کالای ایرانی نقش مهمی در پشتیبانی از تولیدات داخلی ایفا خواهند کرد هرچند می‌طلبد که تولیدکنندگان نیز با تولید کالاهای بادوام، با کیفیت و ارزان موجب افزایش گرایش به تولیدات داخلی را رقم بزنند.

باقربیک ابراز امیدواری کرد: با همت مضاعف مردم و مسئولان و استفاده از امکانات و ظرفیت‌ها، شعار امسال به خوبی محقق شود و فرصت‌های بی‌بدیلی در مسیر توسعه پیش‌روی کشور قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به نامگذاری رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره شعار سال ۱۴۰۰ "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها" تصریح کرد: تلاش برای تحقق شعار سال یک تکلیف است و باید همه دستگاه‌ها و مسئولان با برنامه‌ریزی مناسب در این زمینه به صورت جهادی عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از نقاط آسیب‌پذیر ایران موضوع اقتصاد است که مقام معظم رهبری طی سال‌های متمادی شعار ابتدای هرسال را با موضوع و محتوای اقتصادی تعیین کردند که این امر بیان‌گر تاکید جدی ایشان به تقویت مواضع اقتصادی کشور و تلاش برای برون رفت از وضع موجود است.

انتهای پیام/75005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول