اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

رویکرد کنگره شهدا یزد، گفتمان سازی محرومیت زدایی است

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به برگزاری 40 برنامه محرومیت زدایی در کنار برگزاری کنگره شهدا گفت: رویکرد برگزاری کنگره ملی بزرگداشت شهدای استان یزد محرومیت زدایی است که امید به تحقق آن داریم.

رویکرد کنگره شهدا یزد، گفتمان سازی محرومیت زدایی است

به گزارش خبرنگار فارس از یزد، سردار رضا پورشمسی در اجلاسیه دومین کنگره ملی بزرگداشت شهدای استان یزد به تشریح چگونگی تدوین و برگزاری این کنگره پرداخت و اظهار کرد: از سال 98 هیات های اندیشه ورز سپاه انقلاب اسلامی با استناد به بیانیه گام دوم برای این مهم اقدام کردند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم مواردی را برای تحقق مورد توجه قرار دادند که می بایست گفتمان سازی نیز در جامعه صورت گیرد افزود: با پیگیری مسوولان استان خرسندیم که میزبان این کنگره در استان هستیم و مهمتر اینکه با برگزاری این کنگره، پیشران گمشده خود را یافتیم.

فرمانده سپاه الغدیر با اشاره به ظرفیت عظیم برگزاری این کنگره به عنوان یک پیشران قوی ادامه داد: این ظرفیت و پیشران بزرگ در گام دوم انقلاب قادر است برای شکل گیری جامعه اسلامی به کار گرفته شود لذا علی رغم محدودیت هایی که با  شیوع ویروس کرونا داشتیم توانستیم قریب به 270 عنوان برنامه را در شکل دهیم.

وی با بیان اینکه 40 عنوان برنامه و 40 خدمت ویژه 4000 شهید استان مشهور شد تصریح کرد: امید است که برگزاری این کنگره و برنامه هایی که در این رابطه برگزار شد آغازگر خدماتی جدید و جدی به همه مردم و ملت باشد.

پورشمسی در ادامه ضمن عذرخواهی از خانواده شهدا و ایثارگران پیرامون کاستی های احتمالی در برگزاری این کنگره افزود: مهمترین رویکرد ما در برگزاری چنین کنگره ای محرومیت زدایی در سطح جامعه است که امید است با همت و پشتکاری که در برگزاری این اجلاسیه دیدیم این مهم محقق شود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول