اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فعالیت 110 گروه جهادی در زنجان در نوروز 1400

رئیس بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: در سال‌جاری ۱۱۰ گروه جهادی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام به برگزاری ۱۷۰ اردوی جهادی در استان کردند.

فعالیت 110 گروه جهادی در زنجان در نوروز 1400

فرشاد پیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اردو‌های جهادی ویژه ایام نوروز از ۲۰ اسفند تا ۲۰ فروردین‌ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

رئیس بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه در سال‌جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا حمایت از خانواده‌های نیازمند درگیر کرونا در اولویت ماموریت گروه‌های جهادی است، اضافه کرد: در سال‌جاری ۱۱۰ گروه جهادی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام به برگزاری ۱۷۰ اردوی جهادی در استان زنجان کردند.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی در ایام نوروز در زمینه توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی و سایر نیازمندی‌ها به آسیب دیدگان بیماری کرونا و خانواده‌های نیازمندان حضور فعالی داشتند، اضافه کرد: این قشر در عرصه‌های عمرانی در مناطق محروم و کم برخوردار شهری و روستایی و با وضعیت مناطق رنگ زرد و آبی نیز فعالیت داشتند.
پیری با بیان اینکه از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به عرصه‌های عمرانی نظیر احداث و تکمیل و مرمت خانه‌های محروم، مرمت مدرسه، مسجد و آبرسانی آب شرب در مناطق محروم است، ادامه داد: اقدام ویژه دیگری که امسال توسط گروه‌های جهادی انجام شد، تشکیل قرارگاه‌های جهادی در استان و شهرستان‌ها است.

 رئیس بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه این قرارگاه‌های جهادی متشکل از حداقل پنج گروه جهادی ایجاد شده است، ابراز امیداواری کرد، گروه‌های جهادی بتواند در عرصه‎‌های مختلف حضوری پررنگ داشته باشند.

انتهای پیام/73009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول