اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

افزایش توزیع گوشت مرغ در مقایسه با سال گذشته در زنجان/ تامین نهاده‌های دامی برای مرغداری‌ها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان گفت: در زمینه تولید گوشت مرغ مشکلی در استان زنجان وجود ندارد و توزیع گوشت مرغ در مقایسه با سال گذشته در زنجان افزایش یافته است.

افزایش توزیع گوشت مرغ در مقایسه با سال گذشته در زنجان/ تامین نهاده‌های دامی برای مرغداری‌ها

جواد تاراسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مقدار توزیع مرغ با توجه به نیاز بازار نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان با اشاره به اینکه برای نمونه در روز نخست هفته‌جاری ۱۲۵ تن مرغ کامل با نرخ ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان و ۳۳ تن مرغ قطعه بندی با نرخ مصوب ابلاغی سازمان حمایت توزیع شده است، گفت: این رقم در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته 227 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در زمینه تولید گوشت مرغ مشکلی در استان زنجان وجود ندارد و جوجه‌ریزی در استان زنجان رو به رشد است، افزود: با تلاش بخش‌های مختلف مشکلی در زمینه تامین نهاده‌های دامی در استان وجود ندارد.

تاراسی با اشاره به تولیدی دو برابری نیاز تولید گوشت مرغ در استان ادامه داد: نهاده‌های دامی جو، گندم و ذرت به اندازه کافی در انبارهای استان وجود دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان با اشاره به عرضه گوشت مرغ منجمد در فروشگاه‌های زنجان گفت: طی دو سه ماه اخیر به صورت میانگین روزانه ۱۷۳ تن مرغ زنده به کشتارگاه‌ها برای کشتار ارسال شده است.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول