اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برخورد قاطع پلیس با سارقان و مالخران

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با سارقان و مالخران گفت: ارتقای هوشمندسازی گشت‌های خودرویی در سطح استان مورد تاکید است.

برخورد قاطع پلیس با سارقان و مالخران

ایرج خانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به اینکه بسیاری از جرایم ریشه در مواد مخدر دارند، کشف مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ از اولویت ماموریت‌های پلیسی است.

وی با اشاره به اینکه پیشگیری، آگاهی، اطلاع رسانی و پیگیری از اصول اساسی ماموریت‌های پلیسی است، گفت: اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی بالا از شاخص‌های پلیس استان است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان مطالبات مردم و ماموریت‌های ابلاغی از ناجا را از دیگر اولویت‌های ماموریتی پلیس استان دانست و خاطرنشان کرد: ارتقای هوشمندسازی گشت‌های خودرویی در سطح استان مورد تاکید است.

وی با علام اینکه تقویت گشت‌های موتوری و خودرویی در سال جدید از دیگر برنامه‌های پلیس است، اظهار داشت: با همکاری و حمایت‌های خوب مردم استان و تلاش شبانه‌روزی کارکنان شاهد امنیت مطلوب در سطح استان زنجان هستیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه برخورد با پدیده سرقت و مواد مخدر از اولویت‌های پلیس استان در نوروز و سال جدید است، افزود: فرماندهان و مسؤولان نظارت خود را بر عملکرد کارکنان ارتقا دهند.

وی در ادامه از کشف بیش از 2 هزار و 940 قطعه طیور فاقد مجوز حمل در ابهر خبر داد و گفت: با توجه به اینکه دام و طیور قابلیت انتقال بیماری را دارند باید با اخذ مجوزهای لازم حمل شوند و در غیر این صورت از تردد آنها جلوگیری می‌شود.

وی همچنین از کشف بیش از 5 هزار قطعه طیور زنده فاقد مجوز حمل و بهداشت در سلطانیه خبر داد و افزود: ماموران انتظامی شهرستان سلطانیه حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی به چهار دستگاه کامیون حامل طیور مشکوک و برای بررسی بیشتر آنها‌ را متوقف کردند و مرغ‌های قاچاق را کشف کردند.

خانی پور با بیان اینکه کارشناسان ارزش مرغ‌های کشف شده را 2 میلیارد و 335 میلیون ریال برآورد کرده‌اند تصریح کرد: با توجه به اینکه دام و طیور قابلیت انتقال بیماری را دارند باید با اخذ مجوزهای لازم حمل شوند و در غیر این صورت از تردد آنها جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول