اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بسته خبری پلیس مازندران| از دستگیری ۱۴۶ سارق در محورهای استان تا کشف بیش از ۳ تن مرغ خارج از شبکه توزیع در ساری

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران گفت: ماموران انتظامی در حاشیه اجرای طرح محله محورهای استان ۱۴۶ سارق را دستگیر و ۱۸۶ فقره سرقت را کشف کردند. 

بسته خبری پلیس مازندران| از دستگیری ۱۴۶ سارق در محورهای استان تا کشف بیش از ۳ تن مرغ خارج از شبکه توزیع در ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سرهنگ سید محسن جعفری رئیس پلیس پیشگیری استان، امروز طی گفت‌وگویی اظهار کرد: مرحله دوم عملیات‌های طرح محله محور از صبح روز هشتم فروردین ماه و به‌مدت دو روز در کوپ‌های استان مازندران، به اجرا درآمد.

*دستگیری ۱۴۶ سارق و ۱۸۶ فقره سرقت

وی افزود: در اجرای طرح مذکور ۱۴۶ سارق دستگیر و ۱۸۶ فقره سرقت شامل ۵۹ فقره سرقت اماکن خصوصی، ۱۸ فقره سرقت منزل و ۲۱ فقره سرقت داخل خودرو بوده است.

جعفری با اشاره به این که در این طرح ضمن جمع‌آوری معتادان متجاهر نسبت به انتقال آنان به مراکز بازپروری اقدام شد، تصریح کرد: در این طرح ضمن جمع‌آوری ۸۲ معتاد متجاهر ۴۲ نفر از خرده‌فروشان مواد دستگیر و ۳ کیلو ۸۹۹ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران  خاطرنشان کرد: ارتقای احساس امنیت و فراهم آوردن محیطی امن برای شهروندان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ماموریتی پلیس در این ایام است و پلیس دربرقراری امنیت پایدار درجامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

*کشف بیش از ۳ تن مرغ خارج از شبکه توزیع در ساری

همچنین سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف ۳ و نیم تن مرغ خارج از شبکه توزیع در شهرستان ساری خبر داد و گفت: ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت‌های اقتصادی غیر قانونی، احتکار و گران‌فروشی متصدی یکی از واحدهای صتفی عرضه مواد پروتئینی در شهرستان ساری با خبر شدند.

وی بیان کرد: ماموران این پلیس پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه‌جانبه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضایی در عملیاتی غافل‌گیرانه وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف ۳ هزار و ۵۰۰ کیلو مرغ به ارزشی بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال در بازرسی از واحد صنفی متهم خبر داد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به سازمان تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

محمدی در پایان گفت: هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی خواهد شد، از شهروندان می‌خواهم در صورت اطلاع و مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز از جمله قاچاق کالا ، احتکار و توزیع کالاها خارج از الزامات قانونی، موضوع را از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول