اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

سربازان گمنام امام زمان(عج) در خط مقدم خنثی کردن توطئه‌ها هستند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) مجاهدان خط اول خنثی کردن توطئه‌ها و مقابله با جنگ امنیتی دشمن هستند.

سربازان گمنام امام زمان(عج) در خط مقدم خنثی کردن توطئه‌ها هستند

آیت‌الله عباس کعبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، ضمن گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) اظهار کرد: انتظار فرج حضرت بقیة الله اعظم(عج) به تعبیر امام خمینی(ره) انتظار قدرت اسلام است و انقلاب اسلامی به سمت تحقق جامعه مهدوی و رفع غیبت حضرت حرکت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران دستاورد بزرگ عصر غیبت برای بسترسازی ظهور امام زمان(عج) است و از سال 42 جهاد همه جانبه ملت ایران در مسیر خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی تاکنون ادامه دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به توطئه‌های دشمنان انقلاب گفت: در مقابل از ابتدای انقلاب تا کنون نظام استکباری آمریکا، صهیونیسم و دنباله‌های آنها در منطقه توطئه‌های پیچیده‌ای برای تضعیف و از بین بردن نظام طراحی وتوطئه‌های پیچیده‌ای را اجرا کردند.

وی عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی برای اسارت دوباره ملت ایران ترفندهای جدیدی پیدا کرده و بازی با احساسات مردم با نشر اکاذیب و شایعات و تخریب همه جانبه نظام را دنبال می‌کنند.

آیت‌الله کعبی با اشاره به نشر ابتذال و فحشا، بی‌بند و باری و ترویج فساد اخلاقی در فضای مجازی در کنار جنگ اقتصادی و اجتماعی برای منزوی کردن ملت ایران گفت: سازماندهی آمریکا و میدان داری منافقان با بزک کردن چهره طاغوت فاسد و نفوذ در حاکمیت و گره زدن اوضاع اقتصادی به بازگشت آمریکا به برجام و مذاکره با آمریکا و اوضاع بسیار بد معیشتی اکثر مردم در اثر ضعف مدیریت قوه مجریه برای تضعیف ملت ایران است.

وی نظام امنیتی و جامعه اطلاعاتی نظام مقدس جمهوری اسلامی را بسیار قوی عنوان کرد و افزود: وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اطلاعات نیروی انتظامی و اطلاعات ارتش جمهوری اسلامی ایران در این زمینه تلاش می کنند و همچنین اقدام همه جانبه راهبردی و امنیتی با زمینه‌سازی شورای عالی امنیتی ملی در برابر مکر، فریب و حیله‌های دشمنان با هدایت، حمایت و نظارت عالیه و راهبردی رهبر معظم انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این امور سبب می‌شود دشمنان ملت ایران در همه توطئه‌ها به ویژه در فتنه‌های پیچیده، جنگ اقتصادی و تحریم همه جانبه شکست بخورند.

وی عنوان کرد: اقدام امنیتی جامعه اطلاعاتی برای کشف توطئه‌های دشمنان و جریان نفوذ، ضربه قاطع به ضد انقلاب، تولید قدرت نرم در برابر جنگ نرم دشمن، تقویت همبستگی ملی و نهضت امیدآفرینی از راه حل‌هایی است که باید دنبال شود.

آیت‌الله کعبی خاطرنشان کرد: حل سریع مشکلات اقتصادی، تقویت تولید، بسیج همه جانبه ظرفیت‌ها و رفع موانع و مدیریت حاکمیتی بر فضای مجازی از راه‌حل‌های موجود است.

وی با بیان اینکه جامعه اطلاعاتی به عنوان سربازان گمنام امام زمان(عج) و سربازان خوش نام امام زمان(عج) مجاهدت‌های خاموش و دلیرانه‌ای در مقابل سرویس‌های جاسوسی دشمن انجام دادند، گفت: در واقع باید از این جامعه اطلاعاتی تشکر کنیم که یکی از عرصه‌های جنگ با دشمنان جنگ امنیتی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: جامعه اطلاعاتی در خط اول جنگ امنیتی سرویس‌های جاسوسی بزرگ دشمن، ضربه‌های سنگینی به آنها وارد کردند البته میدان جنگ میدانی است که شهادت، اسارت و جانبازی دارد.

وی با بیان اینکه جامعه اطلاعاتی در این راه شهدا، جانبازان و مردان بزرگی تقدیم راه صیانت از انقلاب و آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدا کردند، گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) مجاهدان خط اول خنثی کردن توطئه‌ها و مقابله با جنگ امنیتی دشمن هستند.

انتهای پیام/78003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول