اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تولید مسکن و رفع محرومیت اولویت بنیاد مسکن در راستای تحقق شعار سال

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: تولید مسکن و رفع محرومیت اولویت بنیاد مسکن در راستای تحقق شعار سال‌جاری قرار گرفته است.

تولید مسکن و رفع محرومیت اولویت بنیاد مسکن در راستای تحقق شعار سال

رضا خواجه‌ای امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: تولید مسکن، رفع محرومیت از مناطق روستایی و اصلاح برخی قوانین برای رسیدن به رونق اقتصادی و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، که ۱۴۰۰ را سال تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی نامیدند، ضروری است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه، نامگذاری سال‌جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زادیی‌ها» از سوی رهبر معظم انقلاب، گامی برای توسعه و جهش تولید است، ادامه  داد: حمایت‌ از تولید، پشتیبانی‌ها و رفع موانع، نیازمند تلاش، همفکری و برنامه عملی است که باید با تلاش و همت همه دستگاه‌ها تحقق یابد.

وی یکی از اولویت‌های مهم بنیاد مسکن در سال‌جاری را تأمین و تولید مسکن برشمرد و افزود: تامین مسکن گامی مهم در دست یابی به توسعه پایدار است که در حال حاضر این نهاد انقلابی به این موضوع توجه جدی دارد به طوری که در راستای سیاست‌ها و راهبردهای توسعه‌ای مسکن کشور گام برداشته و مطابق با رویکردها و راهبردهای حمایتی از اقشار ضعیف جامعه حرکت کرده است.

خواجه‌ای یادآور شد: خوشبختانه استان زنجان در زمینه اجرای طرح توسعه پایدار منظومه‌های روستایی، تثبیت جمعیت روستائی و ایجاد اشتغال پایدار، اجرای طرح‌های هادی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی و شهری و ... گام‌های ویژه‌ای برداشته است و همواره با ارزش آفرینی و داشتن فکری نو و دانش محور با گرایش فنی و مهندسی توانسته ظرفیت‌های جدیدی را برای توسعه استان ایجاد کند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه، تامین مسکن محرومان و اقشار کم درآمد اعم از روستایی و شهری از طریق تولید و احداث واحدهای مسکونی با فراهم کردن مشارکت و همکاری مردم، خیرین یا اخذ تسهیلات بانکی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، خاطر نشان کرد: این نهاد انقلابی با روحیه جهادی و انقلابی گونه و با بهره‌گیری از حداقل امکانات خدمات بسیار خوبی را در حوزه‌های مختلف عمرانی به کشور ارائه کرده است.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول