اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کارگران واحدهای صنعتی سمنان غربالگری کرونا شوند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: غربالگری کارگران واحدهای تولیدی قبل از آغاز به کار و معرفی افراد مشکوک به کرونا برای انجام تست‌های مرتبط به مراکز بهداشت شهرستان‌ها ضرورت دارد.

کارگران واحدهای صنعتی سمنان غربالگری کرونا شوند

حسن آل‌بویه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، با اشاره به اتمام تعطیلات نوروزی و بازگشت کارگران واحدهای صنعتی از مسافرت اظهار کرد: با توجه به‌احتمال بروز موج چهارم شیوع کرونا طی ابلاغیه واصله، غربالگری کارگران هنگام ورود به واحدهای صنعتی و قبل از شروع فعالیت الزامی و ضروری است.

وی بیان کرد: مدیران عامل شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی استان سمنان بر اطلاع‌رسانی کامل و مؤثر به واحدهای تولیدی زیرپوشش در این زمینه اهتمام ورزند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تصریح کرد: افراد دارای هرگونه علائم بیماری حاصل از غربالگری در بدو ورود و یا خوداظهاری کارگران مبنی بر تماس با بیماران کرونایی طی مدت تعطیلات و مسافرت و ...، بلافاصله توسط مسؤول واحد صنعتی به مرکز بهداشت شهرستان معرفی شوند.

وی ادامه داد: اقدامات لازم برای حضور کارکنان بهداشت جهت انجام تست‌های مربوطه انجام شود.

آل‌بویه خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم با مراکز بهداشت شهرستان‌های استان سمنان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان یادآور شد: با توجه به اهمیت موضوع، مسؤولیت پیگیری و اجرای مراتب اشاره‌شده بر عهده مدیران عامل واحد صنعتی استان سمنان خواهد بود.

به گزارش فارس؛ استاندار سمنان امروز گفته است: در استان سمنان اوضاع نسبتاً باثبات است و در حال حاضر، پنج شهرستان در وضعیت زرد و سه شهرستان نیز در وضعیت آبی قرار دارند؛ اما این وضعیت بسیار شکننده بوده و در صورت عدم رعایت ضوابط می‌تواند دوباره ما را وارد موج‌های جدید کرونایی کند که بی‌تردید سلامتی مردم را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

با توجه به بررسی آمارها در روز گذشته، ۱۲۳ نفر بیمار کرونایی به‌صورت سرپایی شناسایی‌شده که این عدد به نسبت روز قبل از آن به دو برابر افزایش یافته است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول