اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کشف 110 میلیارد ریال کالای قاچاق طی ایام نوروز

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به افزایش 155 درصدی تردد در محورهای استان، از کشف 110 میلیارد ریال کالای قاچاق طی ایام نوروز خبر داد.

کشف 110 میلیارد ریال کالای قاچاق طی ایام نوروز

سردار رحیم جهانبخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه امنیت در سایه همکاری همه آحاد جامعه حاصل می‌شود، اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروز در سطح استان 110 میلیارد ریال کالای قاچاق و احتکار شده کشف شده است.

 وی افزود: اعمال محدودیت و کنترل ترددها بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا و در راستای مقابله و پیشگیری از گسترش این بیماری صورت می‌گیرد.
 فرمانده انتظامی استان زنجان با اعلام اینکه صیانت از کارکنان از اولویت‌های فرماندهی انتظامی استان در انجام ماموریت‌ها است، گفت: هدف پلیس  پیشگیری از وقوع جرایم، حوادث جاده‌ای و خدمت رسانی به مردم است.
 وی با اشاره به اعمال قانون در خصوص کنترل ترددها در پیشگیری از بیماری کرونا : پلیس تصریح کرد: پلیس راهور برخورد با ترددهای غیر مجاز را در پیشگیری از بیماری کرونا تشدید کرده است.
 سردار جهانبخش با اشاره به اینکه  فرماندهی انتظامی استان زنجان با تمام نفرات، تجهیزات و امکانات خود در تعطیلات نوروز در خدمت مردم است، ادامه داد: پلیس با اقدامات ترافیکی و سایر اقدامات و تمهیدات انتظامی سعی کرده است فضای امنی را برای مردم  ایجاد کند.
 وی با اشاره به افزایش 155 درصدی ترددها در محورهای مواصلاتی استان از شهروندان و رانندگان خواست در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا از ترددهای غیر مجاز خوداری کنند.

فرمانده انتظامی استان زنجان همچنین از اجرای طرح امنیتی در نوروز خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو و اماکن خصوصی در سطح شهرستان زنجان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان زنجان قرار گرفت و در همین راستا 11 سارق در زنجان شناسایی و دستگیر شد.

وی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده به 8 فقره سرقت داخل خودرو و اماکن خصوصی اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
 
فرمانده انتظامی استان زنجان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس خصوصا در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق تلفن 110 به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول