اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

انجام 103 هزار ماموریت توسط اورژانس در آذربایجان‌شرقی

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز، گفت: کارشناسان اورژانس در مجموع 103 هزار و 13 ماموریت تصادفی و غیرتصادفی انجام دادند.

انجام 103 هزار ماموریت توسط اورژانس  در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فرزاد رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به کاهش 4.5 درصدی ماموریت‌های اورژانس در مدت مشابه سال قبل اظهار داشت: از مجموع این ماموریت‌‌ها 85 هزار و 543 مورد ماموریت غیرتصادفی و 17 هزار و 470مورد ماموریت تصادفی بود.

وی ادامه داد: 38 هزار و 461 بیمار غیرتصادفی و 16 هزار و 203 مصدوم تصادفی توسط کارشناسان اورژانس این مرکز به بیمارستان‌های استان منتقل شدند.

متخصص طب اورژانس دانشگاه گفت: کارشناسان اورژانس برای 2 هزار و 439 مصدوم تصادفی اقدامات درمانی در محل انجام دادند.

عضو هیات علمی دانشگاه با بیان اینکه فوتی‌های تصادفات رانندگی 7.7 کاهش داشت، خاطرنشان کرد: در مجموع، فوت 3 هزار و 882 در ماموریت‌های غیرتصادفی و 286 نفر در ماموریت‌های تصادفی توسط کارشناسان اعزامی این مرکز تائید شد. 

وی متذکر شد: تعداد 4 هزار و 42 بیمار تنفسی، 336 مصدوم سوختگی، 880 بیمار مغزی،867 مسموم مونوکسید کربن، 4 هزار و 456 بیمار قلبی از جمله بیمارانی هستند که از اقدامات نجات.بخش اورژانس بهره‌برده‌اند.

رئیس اورژانس از فوت 38 نفر بر اثر مونوکسیدکربن در سال 99 خبر داد و اضافه کرد: فوتی‌ها نسبت به سال گذشته 65 درصد افزایش داشت.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول