اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

استاندار تهران: شهرداری برای استقرار نیروی انتظامی در جنوب تهران‌ همکاری کند/ گردشگری ری نیازمند توجه ویژه

استاندار تهران با اشاره به جایگاه برتر فرمانداری ری در حوزه عملکرد سیاسی، امنیتی، اقتصادی و اجتماعی گفت: برای استقرار نیروی انتظامی در شهرستان ری، شهرداری‌های شش گانه هماهنگی‌ لازم را دارند اما در حوزه شهرداری منطقه ۲۰ مشکلاتی وجود دارد که باید رفع شود.

استاندار تهران: شهرداری برای استقرار نیروی انتظامی در جنوب تهران‌ همکاری کند/ گردشگری ری نیازمند توجه ویژه

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در دیدار با فرماندار، شهرداران و بخشداران شهرستان ری ضمن تبریک سال جدید و آرزوی سالی توأم با عزت، افتخار و سربلندی برای آحاد کشور به ویژه شهروندان استان تهران اظهار کرد: اقدامات مختلفی در شهرهای شهرستان ری انجام می‌گیرد اما در خود شهرری(منطقه۲۰) آنچه که مطالبه شهروندان است کمتر محقق شده است.

وی گفت: در زمینه استقرار نیروی انتظامی که برای تأمین امنیت شهرستان رکن اساسی محسوب می‌شود سعی شد از شهرداری زمین گرفته شود؛ البته شهرداری‌های شهرهای شش گانه هماهنگی‌های لازم را دارند ولی در حوزه شهرداری منطقه ۲۰ مشکلاتی وجود دارد که باید تلاش شود تا مطالبات اصلی و معوقه مردم شهرستان از راه‌های مختلف پیگیری شود.

استاندار تهران عنوان کرد: در ارزیابی که توسط استانداری تهران انجام شده فرمانداری ری در حوزه عملکرد سیاسی، امنیتی، اقتصادی و اجتماعی در جایگاه برتر قرار دارد که یکی از معیارهای مهم در این زمینه اشتغال است چرا که ۴ سال پیاپی مقام معظم رهبری موضوع تولید را مورد توجه قرار دادند که خروجی آن در زمینه اشتغال هم ایجاد اشتغال جدید و هم تثبیت اشتغال موجود نمایان می‌شود.

محسنی بندپی با اشاره به تحقق ۲۲۸ درصدی اشتغال در شهرستان ری گفت: این امر نشان از تلاش مسؤولان امر دارد و پویایی، تحول و خلاقیت در این شهرستان دیده می‌شود و این چرخه باید ادامه پیدا کند؛ به علاوه در حوزه شناسایی انبارها پیشرفت شناسایی از ۳۴۰ انبار به ۲۳۰۰ انبار اقدام مهمی است.

وی با بیان اینکه شهرستان ری باید در ابعاد مختلف مطالبات مردم شهرستان را پاسخگو باشد خاطرنشان کرد: آنچه در شهرستان ری در دست انجام است اقدامات ارزنده و اثربخش در ابعاد مختلف می باشد که در کنار این مسائل بحث گردشگری هم باید مورد توجه قرار بگیرد و این آمادگی وجود دارد که جلسات فوق‌العاده در این زمینه برگزار کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول