اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

محدودیت های ترافیکی پلیس در روز طبیعت / بسته بودن تمام پارک ها و تفرجگاه ها در 13 فروردین

جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از اعمال محدودیت های ترافیکی و ترددی پلیس استان در روز 13 فروردین و روز طبیعت خبر داد.

محدودیت های ترافیکی پلیس در روز طبیعت  / بسته بودن  تمام پارک ها و تفرجگاه ها در 13 فروردین

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  علی محمدی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به مصوبات ستادملی مبارزه با کرونا تمام پارکها و تفرجگاهها در روز 13 فروردین در سطح استان تعطیل بوده و پلیس از حضور شهروندان در این مراکز تفریحی جلوگیری خواهد کرد. 

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان های میانه، شبستر، جلفا، عجب شیر دارای وضعیت نارجی بوده و شهرستان سراب قرمز است، افزود: پلیس از ورود خودروهای غیربومی به این شهرستان ها جلوگیری کرده و آن دسته از شهروندانی مه در این شهرستان ها با پلاک غیربومی حضور دارند این شهرها ترک کنند چراکه برابر مقررات توسط پلیس راهور و راه اعمال قانون خواهند شد. 

محمدی با بیان اینکه تمام پارک ها و تفرجگاه ها در روز طبیعت و 13 فروردین بسته بوده و هیچ گونه خدماتی به شهروندان ارائه نخواهد شد،گفت: آن دسته از شهروندانی که در پیرامون پارک ها و بوستان ها خودروهای خود را پارک کنند توسط پلیس اعمال قانون خواهند شد. 

 این مقام انتظامی تصریح کرد: هدف از تشدید اعمال مقررات قانونی، جلوگیری از ترددها و سفرهای غیرضروری و همچنین کاهش جریان و حرکت انتشار ویروس به شهرهای مختلف و حفظ سلامت مردم است و تقاضا داریم که هم استانی های عزیز در این زمینه با پلیس همکاری کنند. 

جانشین انتظامی آذربایجان شرقی در پایان تاکید کرد: از شهروندان انتظار داریم که امسال هم مثل سال گذشته با پلیس و دستگاه های خدمت رسان همکاری کنند و با در خانه ماندن در روز 13 فرودین در قطع زنجیره بیماری کرونا یار و مددکار کادر سلامت باشند.
 

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول