اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تعطیلی اماکن تاریخی و گردشگری اصفهان در دوازدهم و سیزدهم فروردین‌

سخنگوی ستاد مبارزه با بیماری کرونا استان اصفهان از تعطیلی تمامی اماکن تاریخی و گردشگری استان اصفهان در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین‌ماه خبر داد.

تعطیلی اماکن تاریخی و گردشگری اصفهان در دوازدهم و سیزدهم فروردین‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، حجت‌اله غلامی اظهار داشت: با توجه به اینکه تعدادی از شهرستان‌های استان اصفهان از جمله اصفهان در وضعیت نارنجی قرار گرفته است، تمامی اماکن تاریخی و گردشگری، پارک‌ها و مراکز تفریحی عمومی در طی روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه در 24 شهرستان استان تعطیل بوده و ماموران شهرداری‌ها و نیروی انتظامی بر تعطیلی این واحدها نظارت خواهند داشت.

سخنگوی ستاد مبارزه با بیماری کرونا استان اصفهان افزود: این اقدام در راستای جلوگیری از تجمع شهروندان و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و پیشگیری از موج چهارم این بیماری در استان انجام می‌شود.

پیش از این معاون امور عمرانی استاندار و قائم مقام ستاد اجرائی خدمات سفر استان، در بازدید از واحدهای اقامتی و آثار تاریخی اصفهان از نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابراز رضایت کرده بود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول