اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

12 فروردین شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را عینیت بخشید

نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: یوم‌الله 12 فروردین شعار اصلی انقلاب اسلامی ایران یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را عینیت بخشید.

12 فروردین شعار

پرویز اوسطی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: انقلاب اسلامی با هدایت پیامبر گونه امام خمینی (ره)، شرکت گسترده مردم مسلمان ایران در همه‌پرسی دهم و یازدهم فروردین ماه سال 1358 و رأی آگاهانه "آری" به نظام مقدس جمهوری اسلامی به تثبیت رسید و پیشرفت، سعادت و اقتدار را برای میهن اسلامی به ارمغان آورد.

وی افزود: مردم مبارز ایران در دوازدهم فروردین با رأی قاطع 98.2 درصدی به نظام مقدس جمهوری اسلامی یوم‌الله دیگری را در تاریخ معاصر ایران رقم زدند و این روز خاطره‌انگیز و ماندگار را به عید بزرگ امام و امت تبدیل کردند تا با استقرار نظامی مقدس و مردمی، پرتو اسلام را همچون آئینه در ایران عزیز و سراسر جهان بتاباند و شعار اصلی ملت انقلابی ایران "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" را تحقق بخشد.

نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سال‌ها مبارزه انقلابی ملت ایران با رژیم مستبد، وابسته و فاسد پهلوی و حامیان استکباری آن به رهبری امام خمینی (ره) با استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در یوم‌الله دوازدهم فروردین به ثمر نشست و شیرینی پیروزی انقلاب اسلامی را به کام ملت آزاده ایران دو چندان کرد.

اوسطی یادآور شد: تشکیل حکومت اسلامی در ایران بزرگ جوانه‌های امید و رهایی را در کشورهای دربند استبداد و استعمار جهان رویاند و تشکیل جامعه‌ای نو و اسلامی را به مسلمانان ستم‌دیده و محروم جهان نوید داد و به انسان‌های ناامید از الگوهای حکومتی غربی و شرقی ثابت کرد که با اراده ملی و پشتوانه دینی همچون ملت آزاده ایران می‌توان بر ظلم و ستم استکبار جهانی پیروز شد.

وی بیان کرد: ایران اسلامی در 12 فروردین سال 58 به جهانیان نشان داد که با اراده و همبستگی می‌توان بر تمامی قدرت‌های جهانی غلبه کرده و زمینه را برای ممانعت از دخالت و نفوذ بیگانگان به کشور فراهم کرد.

انتهای پیام/2330/75

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول