اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

پیگیری رفع موانع تولید در مجلس/مسائل بانکی چرخ تولید را خوابانده است

نماینده مردم همدان در مجلس از پیگیری 20 پرونده رفع موانع تولید در حوزه انتخابیه خود خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده موانع بانکی بر سر راه یک شرکت رفع شد و این شرکت با 200 نیروی کار فعالیت خود را از سر گرفت.

پیگیری رفع موانع تولید در مجلس/مسائل بانکی چرخ تولید را خوابانده است

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: از زمان آغاز به کار مجلس یازدهم پیگیری‌هایی برای رفع موانع بر سر راه تولیدکنندگان انجام شده و 20 پرونده در دستورکار و در حال پیگیری است.

وی افزود: عمده موانع بر سر راه تولیدکنندگان مسائل بانکی است که باعث توقف کار تولیدکنندگان شده که در موارد مختلف پیگیری‌ها در این زمینه در حال انجام است و در مواردی هم به ثمر نشسته است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در یک مورد شرکتی که به دلیل وجود مشکلات در حوزه بانکی فعالیتش متوقف شده بود که با رفع این موانع، این کارخانه کار خود را با 200 نیروی کار از سر گرفته است. 

فلاحی خاطرنشان کرد: در یک مورد هم با رفع موانع بانکی، یک تولیدکننده قارچ در همدان از سرگرفته شد و به کار خود ادامه داد.

وی افزود: یکی دیگر از مشکلات و احدهای تولیدی در دست بررسی، واگذاری این شرکت‌ها به بخش خصوصی است که خریداران این شرکت‌ها فاقد اهلیت لازم برای اداره آنها هستند. 

وی اظهار داشت: در یکی از این موارد شرکت تولیدکننده شکلات و کلوچه است و پیش از آن یک برند به حساب می‌آمده، پس از واگذاری به بخش خصوصی، در آستانه تعطیلی قرار گرفته و با ظرفیت بسیار پایین کار می‌کند، این شرکت پیش از واگذاری 700 نیروی کار داشته که پس از واگذاری تعداد آنها به 50 نفر رسیده است. 

فلاحی خاطرنشان کرد: مورد بعدی، شرکتی است که به بخش خصوصی واگذاری شده که پس از واگذاری به بخش خصوصی با ظرفیت پایینی کار می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول