اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

افزایش 58 درصدی موارد مثبت کرونا در بندرلنگه/ عروسی‌ها عامل اصلی اوضاع بحرانی

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرلنگه گفت: ساده انگاری و نادیده گرفتن شیوه نامه‌ها و توصیه‌های بهداشتی، باعث نفوذ ویروس کرونا به کانون خانواده‌ها شده و رکورد بی سابقه ابتلا را در۶ ماه گذشته بر جای گذاشته است.

افزایش 58 درصدی موارد مثبت کرونا در بندرلنگه/ عروسی‌ها عامل اصلی اوضاع بحرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر مرتضی سالمی اظهار کرد: طی هفته دوم فروردین ماه سال جاری نسبت به هفته اول شاهد افزایش ۵۸ درصدی موارد مثبت کرونا در شهرستان هستیم که تداعی بخش روزهای سخت کرونایی در تابستان سال گذشته است.

وی بیان کرد: بعد از پیک بیماری در تابستان سال گذشته با یک بهبود تقریبا نسبی و رضایت بخش تا روزهای پایانی سال مواجه بودیم که متاسفانه به دلایل گوناگون، ویروس کرونا دوباره راه خود به درون خانواده ها را پیدا کرد و همچنان مبتلا می‌کند و قربانی می‌گیرد.

دکتر سالمی عنوان کرد: علاوه بر برگزاری مراسم‌های عروسی در چند هفته گذشته، رفت و آمد های خانوادگی و دور همی ها، مهم ترین علت افزایش موارد کووید ۱۹ در این شهرستان است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرلنگه: از شهروندان تقاضا داریم، بصورت جدی رفت و آمدهای فامیلی و پذیرش مهمان در منزل را محدود کنند تا با یاری خدا بار بیماری در شهرستان کاهش یابد.

انتهای پیام/ 88055

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول