اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

سند همکاری ایران و چین نشان دهنده شکست فشار حداکثری امریکاست

امام جمعه آب‌بر با بیان اینکه دنیا فقط غرب نیست و غرب هم فقط امریکا نیست و دنیا برخلاف نگاه غرب باوران محدود به امریکا و سه کشور اروپایی نیست، گفت: این سند همکاری یعنی شکست فشار حداکثری امریکا و شکست هیمنه امریکا و همپیمانان آن و شاهدی روشن بر سیاست قطعی ایران برای تعامل با دنیا است.

سند همکاری ایران و چین نشان دهنده شکست فشار حداکثری امریکاست

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام مهدی منصوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه آب بر با تبریک 13 فروردین روز طبیعت و با بیان اینکه هرگاه بهار وارد می‌شود زیاد به فکر قیامت باشید، اظهار کرد: هیچ مکتبی مانند اسلام به طبیعت و محیط زیست اهمیت نداده است.

امام جمعه آب‌بر با بیان اینکه صف‌های مرغ در شهرستان خوب و زیبنده نیست، افزود: امیدوارم با همکاری مردم و تدبیر و مدیریت مسؤولان مربوطه این مشکل حل شود.

وی با بیان اینکه در دهه آخر ماه شعبان و در آستانه و استقبال ماه مبارک رمضان قرار داریم، تصریح کرد: این ایام دهه تکریم و غبار روبی مساجد است و امیدواریم از فرصت‌های باقی مانده ماه شعبان استفاده کافی را برده باشیم.

منصوری در ادامه با اشاره به سند همکاری 25 ساله ایران و چین گفت: سند همکاری ۲۵ساله ایران و  چین و نگرانی و ناراحتی غرب زدگان و همچنین آمریکا و اسرائیل را برانگیخته است.
وی با بیان اینکه دنیا فقط غرب نیست و غرب هم فقط امریکا نیست و دنیا برخلاف نگاه غرب باوران محدود به امریکا و سه کشور اروپایی نیست، تصریح کرد: این سند همکاری یعنی شکست فشار حداکثری امریکا و شکست هیمنه آمریکا و همپیمانان آن و شاهدی روشن بر سیاست قطعی ایران برای تعامل با دنیا است.
امام جمعه آب‌بر با بیان اینکه اگر ما همکاری خودمان را با آسیا و کشورهای همسایه خوب پیش ببریم بیش از ۴ میلیارد نفر در این کشورها زندگی می‌کنند، افزود: باید مواظب باشیم با تبعیت از مقام معظم رهبری عزت اقتدار سربلندی و سرافرازی ملت ایران حفظ شود.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی هم در مسئله سیاسی و هم در مسئله نظامی به بن بست رسیده است، تصریح کرد: امروز صهیونیست‌ها فقط با یک گروه فلسطینی روبه‌رو نیستند، بلکه با یک جبهه گسترده و مجهز به سلاح‌های روز با ایمان قوی و روحیه جهادی مواجه هستند.

انتهای پیام/73002/ق/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول