اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۲۰۳۷/ شهید محمد مولوى: مبادا ضعف ملت حربه‌ای برای ضربه زدن منافق شود

شهید محمد مولوى در وصیت‌نامه خود آورده است: خانواده محترم شهدا در مرگ عزیزان خود ضعف نشان ندهید زیرا ضعف ما حربه‌اى است برای منافقین که با آن بر پیکر انقلاب جوان و اسلام ضربه بزنند.

۲۰۳۷/ شهید محمد مولوى: مبادا ضعف ملت حربه‌ای برای ضربه زدن منافق شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید محمد مولوى:

بسم الله الرحمن الرحیم

درود و سلام به امام امت خمینى کبیر، این حامى مستضعفان و قلب تپنده تاریخ معاصر ایران و درود بر شهدا که با خون خود این نهال نو پاى انقلاب را آبیاری کردند.

اکنون که در حال نوشتن این وصیت‌نامه  هستم احساس مى‌کنم که لحظاتى نه چندان دور به معبود همیشگى خود مى پیوندم آن کس که همیشه مرا طلبیده و قصه جهاد را در فطرتم نهاده است لذا اینک پیامى چند براى ملتم و ملت‌هاى تحت ستم مى فرستم و آن این است:

مادر فداکار و مهربان و برادران و خواهران دلسوزم و همسرم تقاضا دارم در مرگ من غمگین نباشند زیرا من از سرور شهیدان حضرت امام حسین(ع) و از على اکبر(ع) فداکار بالاتر نیستم زیرا که در درگاه حضرت احدیت انسان حقیرى هستم و راه مولاى خود را ادامه داده و جان بى ارزشم را تقدیم می‌کنم.

خانواده محترم شهدا در مرگ عزیزان خود ضعف نشان ندهید زیرا ضعف ما حربه‌اى است برای منافقین که با آن بر پیکر انقلاب جوان و اسلام ضربه بزنند.

ملت عزیزم هرگز رهبر انقلاب را تنها نگذارند زیرا این رحمت الهى است که شامل حال مستضعفان جهان بخصوص ایرانیان شده، ایشان نیز با مشت‌هاى پولادین خود بر سر استعمار و استثمار و استکبار زده و آنها را در هم کوبیده تا توانسته ملت مسلمان را از آن منجلابى که غربیان و وابستگان به غرب برایش به وجود آورده‌اند نجات دهد.

مادر عزیز من امانتى بودم در نزد شما و اینک به سوی معبود خود بازمى‌گردم از شما می‌خواهم حلالم کنید.

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول