اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

صنعت برق سمنان در مسیر تحقق شعار سال گام برمی‌دارد

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: اهداف و برنامه‌های شرکت توزیع برق استان سمنان در سال ۱۴۰۰ با سرلوحه قرار دادن شعار سال اجرایی می‌شود.

صنعت برق سمنان در مسیر تحقق شعار سال گام برمی‌دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمد موسوی‌زاده صبح امروز در نشست شورای معاونان و مدیران شرکت توزیع برق استان سمنان، بر لزوم ارائه خدمات شایسته و مستمر به مردم با سرلوحه قرار دادن شعار سال تأکید کرد.

او به نام‌گذاری سال ۱۴۰۰ از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» اشاره کرد و گفت: همه برنامه‌ها در راستای تحقق شعار سال و در حوزه مأموریت این شرکت مبتنی بر اهداف صنعت برق در طی سال جاری اجرایی خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با بیان اینکه در سال گذشته، توفیقات بسیار مناسبی در حوزه اهداف و شاخص‌های صنعت برق در این شرکت حاصل شده است، اظهار کرد: برای امسال نیز باید بر اساس حرکت برنامه‌ای، همه برنامه‌ها طرح‌ریزی، هدف‌گذاری و اجرایی شوند.

موسوی‌زاده با عنوان اینکه سال جدید سال گشایش در زمینه‌های مختلف به‌ویژه برای این شرکت محسوب می‌شود، اضافه کرد: ایجاد فضای امیدآفرین و نشاط‌آفرین همراه با تلاش و مجاهدت و ارائه خدمات شایسته به مردم، برآیندهای مثبتی را برای جامعه در بر خواهد داشت.

او به لزوم رعایت مسائل بهداشتی و ایمنی در خدمات‌دهی به مشترکان برق تأکید و خاطرنشان کرد: با توجه به وجود ویروس کرونا، کارکنان پرتلاش این شرکت در ارائه خدمات به مردم همواره پشتیبان مدافعان سلامت هستند و بدون وقفه و درنگ خدمات لازم به مردم ارائه‌شده و در این زمینه نیز باید با رعایت نکات بهداشتی، خدمات‌دهی به متقاضیان و مشترکان انجام شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با اظهار امیدواری مبنی بر اینکه سال نو، توأم با سلامتی و تندرستی برای همکاران و خانواده‌های آنان باشد، یادآور شد: موضوع ایمنی، مقوله بسیار مهمی است که باید در تمام زمینه‌ها مدنظر قرار گیرد.

موسوی‌زاده بیان کرد: روزانه ده‌ها عملیات در سطح شبکه و تأسیسات توزیع برق انجام می‌گیرد و لازم است در این زمینه، توجه کافی صورت گرفته تا از حوادث احتمالی پیشگیری شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول