اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

بازرسی از ۲۰۲ مرغداری در ایام نوروز/ شناسایی ۱۱ واحد متخلف

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس از بازرسی تعداد ۲۰۲ مرغداری در ایام نوروز خبر داد و گفت: در این بازرسی‌ها علاوه بر بررسی وضعیت تولید و جوجه‌ریزی، تعداد ۱۱ واحد مرغداری متخلف شناسایی و برای متخلفان، پرونده تشکیل شد.

بازرسی از  ۲۰۲ مرغداری در ایام نوروز/ شناسایی ۱۱ واحد متخلف

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مهدی حسنی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری و دستورات ریاست جمهور، جهت کنترل و نظارت بر وضعیت بازار جهت اقلام ضروری مردم به خصوص مرغ، از بازرسی تعداد ۲۰۲ مرغداری در ایام نوروز خبر داد و گفت: در این بازرسی‌ها علاوه بر بررسی وضعیت تولید و جوجه‌ریزی، تعداد ۱۱ واحد مرغداری متخلف شناسایی و برای متخلفان تشکیل پرونده داده شد.

وی به جزئیات این تخلفات پرداخت و ادامه داد: متخلفان به دلیل نگهداری و احتکار مرغ و عدم عرضه آن به کشتارگاه‌ها مبلغ ۶۶ میلیارد و ۳۵۶ میلیون ریال جریمه شدند و پرونده آنها جهت رسیدگی و صدور رای قانونی به اداره کل تعزیزات حکومتی استان ارسال گردید.

تشکیل پرونده برای ۱۴ واحد کشتارگاه

سرپرست معاونت نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان صمت فارس به این موضوع که از ابتدای سال جدید در راستای نظارت بر کشتار و عرضه مرغ به بازار از ۱۴ واحد کشتارگاهی و عامل کشتار نیز بازرسی به عمل آمده اشاره کرد و افزود: در این بازرسی‌ها تعداد ۵ واحد متخلف به منظور گران‌فروشی شناسایی و پرونده متخلفان به ارزش ۲۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تشکیل و جهت صدور رای به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع گردید.

بازرسی از ۶۲۸ واحد مرغ فروشی و شناسایی ۳۸ متخلف

وی با اشاره به  اینکه بارزسان سازمان صمت در ایام نوروز تعطیلی نداشتند و به طور مستمر به بازرسی پرداختند، بیان نمود: از ابتدای سال جاری و در طول ۱۰ روز گذشته با همکاری اتاق اصناف، از ۶۲۸ واحد مرغ فروشی بازرسی به عمل آمد و برای ۳۸ واحد متخلف با عنوان گران‌فروشی تشکیل پرونده داده شد.

حسنی ادامه داد: پرونده این متخلفان هم به ارزش یک میلیارد و ۹۷۲ میلیون ریال تشکیل و جهت صدور رای قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول