اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

انتصاب اعضای شورای سیاست‌گذاری اولین جشنواره ملی دانشگاهیان تاریخ ساز

اعضای شورای سیاست‌گذاری « اولین جشنواره ملی فرهنگی و هنری دانشگاهیان تاریخ ساز » با صدور احکام جداگانه ای منصوب شدند.

انتصاب اعضای شورای سیاست‌گذاری اولین جشنواره ملی دانشگاهیان تاریخ ساز

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حمید بالایی، جانشین رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور و رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره در احکامی جداگانه، محسن جهانی، جهانگیر الماسی، مصطفی کمیجانی، مهرداد توکلی، رشید جعفرپور و علیرضا حبیبی را به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری این جشنواره منصوب کرد.

در بخشی از متن احکام صادره اعضای این شورا آمده است:

با عنایت به اهمیت و ضرورت بهره گیری از نظرات تخصصی کارشناسانه و با توجه به تجربیات جنابعالی در حوزه های  مختلف فرهنگی هنری، به موجب این حکم به عنوان « عضو شورای سیاست گذاری  اولین جشنواره ملی فرهنگی و هنری دانشگاهیان تاریخ ساز »   منصوب می شوید. 

امید است با اتکال به درگاه باریتعالی و  با استفاده حداکثری از تجارب  و تخصص، در ترویج  و ارتقای تقویت ادبیّات دفاع مقدّس و انجام این وظیفه مهم موفق و مؤید باشید. توفیقات روز افزون جنابعالی را از خداوند منان خواستارم.

جشنواره ملی فرهنگی و هنری دانشگاهیان تاریخ ساز طی مصوبه قرارگاه مرکزی شهید علم الهدی(راهیان نور دانشگاهیان) و ابلاغ وزارت علوم تحقیقات و فناوری، نخستین جشنواره تخصصی دانشگاهی در کشور است که صرفا در حوزه دفاع مقدس برای دانشجویان، استادان، کارمندان و فارغ التحصیلان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور در دو سطح استانی و ملی و هفت بخش تخصصی هنری با هدف کشف استعدادهای فرهنگی هنری و فعالین حوز دفاع مقدس در دانشگاه ها، شناسایی شهدای استان بویژه شهدای دانشجو، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه ها، روایت جنگ تحمیلی هنرمندانه از زاویه نگاه دانشگاهیان و با تشکیل دبیرخانه ای دائمی در لانه جاسوسی سابق آمریکا واقع در سازمان بسیج دانشجویی کشور آغاز به کار کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول