اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بانک‌های آذربایجان‌شرقی باید منابع خود را در استان هزینه کنند / بانک‌ها از تولید حمایت نمیکنند

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: بانک‌های آذربایجان.شرقی باید منابع خود را در استان هزینه کنند.

بانک‌های آذربایجان‌شرقی باید منابع خود را در استان هزینه کنند / بانک‌ها از تولید حمایت نمیکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، موسی خلیل‌اللهی عصر امروز در دیدار نوروزی با جمعی از اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز با قدردانی از تمامی تلاش‌های فعالان حوزه صنعت و تولید و کارآفرینان استان اظهار داشت: در وضعیت کنونی کشور، اشتغال‌زایی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و موضوعات مورد توجه جامعه است که در این راستا از تمامی کارآفرینان استان قدردانی می‌کنیم.

وی با اشاره‌ای به لزوم همکاری بیشتر بانک‌های استان با بخش تولید گفت: برای حل این مشکل، آماده برگزاری جلسات اختصاصی مابین بانک‌ها و فعالان بخش تولید و صنعت هستیم. اینکه بانک‌ها، منابع خود را از استان جذب کرده اما آن را در منطقه‌ای دیگر هزینه کنند، درست نیست.

لزوم مانع زدایی از مسیر فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی

رئیس اتاق بازرگانی تبریز در این دیدار با قدردانی از همکاری صمیمانه رئیس‌کل دادگستری استان در جهت پیشبرد اهداف شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان همچنین رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان افزود: امیدواریم در سال جدید نیز شاهد افزایش این نوع همکاری‌ها باشیم.

یونس ژائله با اشاره به شرایط سخت برای صاحبان صنایع در سال ۹۹ یادآور شد: با وجود تمامی این مسائل و مشکلات، واحدهای صنعتی و تولیدی استان نه تنها تعدیل نیرو نکرده بلکه کار خود را رونق نیز بخشیده‌اند.

وی ادامه داد: امیدواریم در سال جدید دست در دست یکدیگر جلو رفته تا به کمک یکدیگر مشکلات بخش تولید را حل و فصل کنیم که البته خوشبختانه در این راستا فرهنگ تعامل مناسبی در استان وجود دارد و تنش خاصی مابین بخش‌های مختلف دیده نمی‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی تبریز با اشاره به لزوم مانع‌زدایی از مسیر فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی بیان داشت: متاسفانه گاه به‌جای کمک به واحدهای تولیدی، عرصه برای این افراد تنگ‌تر می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم همکاری بیشتر بانک‌های استان با بخش خصوصی گفت: متاسفانه میزان حمایت و تسهیلات اختصاصی بانک‌ها به بخش تولید و صنعت بسیار پایین بوده و باید در این زمینه تدبیر مناسبی صورت گیرد.

انتهای پیام/60026/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول