اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

ترددهای جاده‌ای در خراسان‌جنوبی ۹۳ درصد افزایش یافت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی گفت: مجموع تردد وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی خراسان‌جنوبی از زمان شروع طرح نوروزی ۱۴۰۰ در مقایسه با نوروز پارسال، ۹۳ درصد افزایش یافت.

ترددهای جاده‌ای در خراسان‌جنوبی ۹۳ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، اسدالله جلال‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش ترددها در سطح جاده‌های خراسان‌جنوبی نسبت به سال گذشته اظهار داشت: مجموع تردد وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی خراسان‌جنوبی از زمان شروع طرح نوروزی ۱۴۰۰ در مقایسه با نوروز پارسال، ۹۳ درصد افزایش یافت.

وی افزود: همین آمار نسبت به نوروز ۱۳۹۸ کاهش ۲۳ درصدی تردد را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی عنوان داشت: از زمان شروع طرح نوروزی در ۲۵ اسفند ۹۹ تا پایان روز ۱۳ فروردین، تردد بیش از سه میلیون و ۲۰۰ هزار وسیله نقلیه در محور‌های مواصلاتی استان ثبت شد که ۱۸ درصد آن تردد ناوگان باری و حمل و نقل کالا بود.

جلال‌زاده گفت: همچنین مجموع ورودی و خروجی استان در این مدت بیش از ۶۶۰ هزار وسیله نقلیه بود که افزایش ۱۲۰ درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی را در مقایسه با بازه مشابه نوروز سال گذشته نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: همچنین بیشترین حجم ترافیک طی این مدت (از ابتدای طرح نوروزی) مربوط به محور‌های بیرجند-سربیشه، بیرجند-خوسف، بیرجند-آرین شهر و قاین-خضری بود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی با بیان اینکه روز اوج تردد در محور‌های مواصلاتی استان مربوط به جمعه ششم فروردین با ثبت بیش از ۲۰۱ هزار وسیله نقلیه همزمان با موج اول بازگشت سفر‌های نوروزی بود، تصریح کرد: ساعت اوج تردد نیز ساعت ۱۹ تا ۲۰ سیزدهم فروردین همزمان با روز طبیعت در محور سربیشه حدفاصل مود تا بیرجند با ثبت بیش از هزار و ۷۰۰ وسیله نقلیه بود.

جلال‌زاده گفت: مجموع تردد ورودی و خروجی مرکز استان در روز سیزدهم فروردین ۵۵ هزار و ۳۹۸ وسیله نقلیه، نمایانگر بیشترین تردد در مبادی ورودی و خروجی شهرستان بیرجند در بازه زمانی طرح نوروزی همزمان با روز طبیعت بوده است.

انتهای پیام/3403/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول