اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تجمعات کرونایی «کووئی» قشم را قرنطینه کرد

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری قشم از قرنطینه روستای کووئی این شهرستان در پی افزایش موارد ابتلا به کرونا بواسطه عروسی و مهمانی‌ها خبر داد.

تجمعات کرونایی «کووئی» قشم را قرنطینه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، آرش نیرومند ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی افزایش موارد ابتلا به کرونا در روستای کووئی، جلسه اضطراری ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان قشم برگزار شد.

وی با اشاره به شناسایی 21 مورد مثبت ابتلا به کووید در این روستا در روز شنبه(دیروز)، افزود: بیماری 90 درصد از مبلایان کرونای انگلیسی است که افراد خردسال و جوانان را نیز شامل می‌شود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری قشم تصریح کرد: بنابر مصوبات این نشست، روستای کووئی به مدت 2 هفته قرنطینه  می‌شود و پس از آن در صورت تایید شبکه بهداشت و درمان، قرنطینه برداشته خواهد شد.

نیرومند ادامه داد: عامل شیوع گسترده بیماری در این روستا تجمعاتی نظیر عروسی و مهمانی بوده و گردشگری نقشی در افزایش موارد ابتلای این روستا ندارد.

به گزارش فارس، پیش از این نیز سه روستای سَلَخ، دیرِستان و بُرکه خَلَف این جزیره قرنطینه شده بودند که در هشتم فرودین ماه مدت قرنطینه این روستاها خاتمه یافت و شرایط به حالت عادی بازگشت.

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول