اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

این معلم باز هم خبر ساز شد/ آقا معلم این بار تبلت و تلویزیون خانه‌اش را هدیه کرد

آقامعلم چندین سال پیش یکی از کلیه‌هایش را به دانش‌آموز بیمارش اهدا کرد و حالا در دوران بازنشستگی، تبلت و تلویزیون خانه‌اش را هدیه کرده است.

این معلم باز هم خبر ساز شد/ آقا معلم این بار تبلت و تلویزیون خانه‌اش را هدیه کرد

خبرگزاری فارس ـ گروه تعلیم و تربیت: بیش از یکسال است که کرونا پا به کشورمان گذاشته است؛ آن روزهای اول هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد که کرونا موجب شود بیش از یکسال، کلاس‌های درس خالی از دانش‌آموزان شود و مدارس مجازی تشکیل شود.

کرونا با تمام درد، غم، سختی‌های مالی و مشکلاتش، موجب شد جلوه‌های متعدد و مختلفی از ایثار و فداکاری، شکل بگیرد؛ از مدافعان سلامت و جهادگرانی که پای کار آمدند، گرفته تا مدافعان آموزش؛ در دوران کرونا، معلمان نشان دادند که وسعت عشق معلمی، به مدرسه و کلاس خلاصه نمی‌شود و تابلوهای متعددی از ایثار خلق شد.

یکی از این تابلوها، به روایت امروز ما باز می‌گردد؛ چند سال پیش که آقا معلم مهمان برنامه ماه عسل شد، ماجرای راز 15 ساله را بازگو کرد؛ ماجرایی از یک شکرانه و اهدای کلیه؛ سعید حاجی‌زاده همان آقا معلم است.

او تنها بازمانده یک تصادف وحشتناک در سال ۱۳۸۰ است و همان زمان تصمیم گرفت به شکرانه زنده ماندن از آن تصادف شدید، یکی از کلیه‌هایش را اهدا کند؛ اما به چه کسی؟ او کلیه‌اش را به یکی از شاگردانش که مدتی بود به خاطر نارسایی کلیه دیالیز می‌شد اهدا کرد و هیچکس از این ماجرا خبر نداشت؛ این راز بین خودش و خداوند بود و نمی‌خواست ارزش کارش را با خدای ناکرده، غرور معاوضه کند اما راز مگو بعد از 15 سال، خیلی تصادفی فاش شد.

از آن زمان چند سال می‌گذرد و حالا همان آقامعلم که البته چندی پیش بازنشسته شد، خبرساز شده است. آقای حاجی‌زاده پس‌از اطلاع از اینکه یکی از دانش‌آموزانش به خاطر نداشتن تلویزیون و تبلت از تحصیل بازمانده و نه دسترسی به تلویزیون دارد و نه می‌تواند در شبکه «شاد»، درس‌هایش را پیگیری کند، تبلت و تلویزیون خانه خود را به او هدیه کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول