اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

رکورد پرواز همزمان پهپادها در جهان شکسته شد

یک شرکت تجاری با به پرواز درآوردن همزمان 3281 پهپاد رکورد پرواز همزمان پهپادها در جهان را شکست و آن را به نام خود ثبت کرد.

رکورد پرواز همزمان پهپادها در جهان شکسته شد

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، نمایش پرواز همزمان پهپادها در جهان به ابزاری برای تبلیغات در جهان مبدل شده و شرکت جنسیس از زیرمجموعه های شرکت خودروسازی هیوندایی برای ورود به بازار چین تصمیم گرفت رکورد پرواز همزمان پهپادها را بشکند و با نمایش پرواز همزمان 3281 پهپاد که لوگوی این شرکت را در آسمان نمایش می دادند، قدرت نمایی کند.

این نمایش هوایی – تبلیغاتی روز 29 مارس در شانگهای اجرا شد و گینس به تازگی رکوردشکنی جنسیس از این طریق را تایید کرده است. این رکورد پیش از این متعلق به شرکتی در شنزن چین بود که در سپتامبر سال 2020 توانسته بود 3051 پهپاد را به پرواز درآورد.

قبل از آن هم یک شرکت روس 2200 پهپاد را به صورت همزمان به پرواز درآورده بود. در میان شرکت های فناوری اینتل در جولای سال 2018 موفق به پرواز همزمان 2066 پهپاد شده بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول