اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

جزئیات نشست شورای هماهنگی هیات رئیسه با روسای کمیسیون‌ها/ قالیباف: مشکلات کشور ناشی از تعارض منافع مدیران و سوءمدیریت‌ها است

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: رئیس مجلس عنوان کرد که مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور علاوه بر تحریم و کرونا ناشی از تعارض منافع مدیران و سوءمدیریت‌ها در کشور است.

جزئیات نشست شورای هماهنگی هیات رئیسه با روسای کمیسیون‌ها/ قالیباف: مشکلات کشور ناشی از تعارض منافع مدیران و سوءمدیریت‌ها است

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز شورای هماهنگی هیأت رئیسه و رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس گفت: در این جلسه چگونگی تحقق شعار سال مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: بر اساس تصمیمی که در جلسه امروز گرفته شد بنا شد تا کمیسیون‌های تخصصی مجلس تا دو هفته آینده برنامه‌ها و اولویت‌های خود برای تحقق شعار سال چه در بعد تقنینی و چه در بعد نظارتی را ارائه دهند.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: در این جلسه آقای قالیباف عنوان کرد که مشکلات امروز کشور در حوزه مسائل معیشتی و اقتصادی علاوه بر تحریم و کرونا ناشی از تعارض منافع مدیران و سوءمدیریت‌ها است.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: رئیس مجلس همچنین گفت که ما 5 قانون در حوزه حمایت از تولید و رفع موانع در این مسیر داریم که از جمله آن می‌توان به قانون رفع موانع تولید، قانون بهبود فضای کسب و کار و موادی از قانون برنامه ششم و... اشاره کرد که باید پیگیری‌ها و نظارت‌ها برای حسن اجرای این قوانین انجام شود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول