اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

انهدام 2 باند بزرگ مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در تعطیلات نوروز، 2 باند بزرگ مواد مخدر منهدم و ضمن توقیف 21 دستگاه خودرو و دستگیری 25 تن از سوداگران مرگ، در بازرسی از متهمان 3 قبضه سلاح گرم و مقادیر زیادی مهمات جنگی کشف شد.

انهدام 2 باند بزرگ مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

سردار احمد طاهری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در اجرای مقتدرانه طرح برخورد با جرایم ، مقابله با مجرمان ،سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر، بیش از 88 طرح عملیاتی و انتظامی با سوداگران مرگ در طرح نوروزی 1400 تا پایان روز 15 فروردین در استان سیستان و بلوچستان به اجرا در آمد و مجموعا 6 تن و 31کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در این رابطه 2 باند بزرگ مواد مخدر منهدم و ضمن توقیف 21 دستگاه خودرو و دستگیری 25 تن از سوداگران مرگ، در بازرسی از متهمان 3 قبضه سلاح گرم و مقادیر زیادی مهمات جنگی کشف شد.

وی ادامه داد: در این مدت ضمن اجرای طرح مقابله با خرده فروشان در استان، تعداد 76 نفر از عاملین اصلی تهیه و تویع مواد افیونی شناسایی و دستگیرو همچنین 340 نفر معتاد نیز به مراکز درمانی و کمپ های ترک اعتیاد معرفی شدند.

انتهای پیام/3139/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول