اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

انجام یک‌هزار و ۲۲۴ مورد سفر نوروزی در ملایر

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ملایر از انجام یک‌هزار و ۲۲۴ مورد سفر از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۴ فروردین امسال از پایانه‌های ملایر خبر داد و گفت: تعداد مسافران در این سفرها ۱۲ هزار و ۷۶۳ نفر بوده است.

انجام یک‌هزار و ۲۲۴ مورد سفر نوروزی در ملایر

هاشم اسکندریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه اداره حمل و نقل و راهداری شهرستان ملایر به منظور خدمات‌رسانی بهتر به مردم و مسافران طرح استقبال از بهار را از ۱۵ اسفندماه شروع کرد افزود: این طرح تا ۱۵ فروردین ماه ادامه داشت.

وی با بیان اینکه در این طرح ۵۰ نفر از نیروهای این اداره خدمات مختلف را به مردم و مسافران ارائه کردند گفت: در این مدت راهدارخانه‌های شهرستان خدمات لازم را به مسافران داشتند.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ملایر در ادامه با اشاره یه انجام سفرهای نوروزی در شهرستان ملایر از انجام یک‌هزار و 224 مورد سفر از 25 اسفند سال گذشته تا 14 فروردین امسال از پایانه‌ها خبر داد و گفت: تعداد مسافران در این سفرها 12 هزار و 763 نفر بوده‌اند.

وی به سایر خدمات صورت گرفته این اداره در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: ایمن‌سازی پیچ‌های حادثه، پاکسازی حاشیه راه‌ها و نصب و مرمت تابلو‌ها و علائم نصب تابلوی راهنمای سفر، پاکسازی شانه راه از نخاله‌های ساختمانی در  محورهای جاده‌‌ای، شانه‌سازی حریم راه رفع نقص و اصلاح شبکه‌های روشنایی از اقدامات طرح نوروزی این اداره است.

اسکندریان به بازدیدهای منظم و مستمر با همکاری سایر نهادهای مربوطه از مجتمع‌های بین راهی پرداخت و یادآور شد: به منظور جلوگیری از شیوع کرونا بازدیدها و موارد بهداشتی به صورت روزانه از پایانه‌ها انجام شد.

انتهای پیام/8901

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول