اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

احیای سنت‌های قدیمی و آثار باستانی اولویت میراث فرهنگی است

معاون توسعه و مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: احیاء سنت‌های زیبای قدیمی، فرهنگ، آداب و رسوم و آثار باستانی از مهم‌ترین اولویت‌های میراث فرهنگی است.

احیای سنت‌های قدیمی و آثار باستانی  اولویت میراث فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، محمد رشیدی پیش از ظهر امروز در جلسه معارفه سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قروه با تقدیر از زحمات محمد ابراهیم الیاسوند مسئول سابق اداره میراث فرهنگی شهرستان قروه اظهار کرد: اقدامات بسیار مطلوبی برای حفاظت و احیای اماکن تاریخی، توسعه گردشگری و همچنین معرفی صنایع دستی در قروه انجام شده است.

وی نگهداری اماکن تاریخی و آثار باستانی شهرستان قروه را مهم ارزیابی کرد و گفت: احیاء سنت‌های زیبای قدیمی، فرهنگ، آداب و رسوم و آثار باستانی از مهم‌ترین اولویت‌های میراث فرهنگی است.

رشیدی توسعه زیرساخت‌های گردشگری و آموزش و ترویج صنایع دستی را از دیگر برنامه‌ها و اهداف اداره کل میراث فرهنگی برشمرد و افزود: ارتباط و تعامل با شوراها، شهرداری و دیگر مسئولان شهرستان راهگشای توسعه گردشگری، صنایع دستی و حفاظت از آثار تاریخی است.

حسین الماسی فرماندار قروه هم در این جلسه اظهار کرد: پست و مقام برای خدمت به مردم است و کسانی که مسئولیت دولتی دارند، باید در راستای ایجاد رفاه برای مردم تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: تودیع و معارفه یک امر مرسوم در ساختار اداری است و مهم این است که در هر جایگاهی برای خدمت تلاش شود.

محمد ابراهیم الیاسوند مسئول سابق اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قروه تقدیر و با حکم یعقوب گویلیان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان محمد مرادی به عنوان مسئول جدید اداره میراث فرهنگی معرفی و کار خود را آغاز کرد.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۸۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول