اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

انجام 2686مورد تست رپیدنت توسط نیروهای بسیجی گچساران در طرح دوم شهید سلمانی

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: در این ایام تعداد 2هزار و ۶8۶مورد تست رپیدنت از مسافران که قصد ورود به شهرستان داشتند توسط نیروهای بسیجی مستقر در مبادی ورودی شهر دریافت شد.

انجام 2686مورد تست  رپیدنت توسط نیروهای بسیجی  گچساران در طرح دوم شهید سلمانی

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سعادت الله  عزیزی در نشست ستاد مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: طرح شهید قاسم سلیمانی در قالب 2 طرح  در حال اجرا است.

 وی با بیان اینکه مرحله دوم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی از 15 اسفندماه سال گذشته الی 15فرردین ماه توسط نیروهای بسیجی اجرایی شد، گفت: در این طرح نیروهای بسیجی در مبادی ورودی شهر مستقر از مسافران تست رپیدنت را انجام  می‌دهند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران  با بیان اینکه نیروهای بسیجی در چهار گروه در مبادی ورودی شهر مستقر شدند، گفت: در این ایام  تعداد 2هزار و ۶8۶مورد تست  رپیدنت از مسافران که قصد ورود به شهرستان داشتند توسط نیروهای بسیجی مستقر در مبادی ورودی شهر  دریافت شد.

 عزیزی عنوان کرد:  از مجموع  تست‌های دریافت شده ۳8مورد مثبت بوده که با همکاری شبکه بهداشت برای انجام مداوا و قرنطینه اعزام شدند.

 این مسوول ابراز کرد: طی این مدت  یک هزار و 262 مورد تب سنجی انجام گرفت.

وی ادامه داد: قریب بر ۹۲۸نفر نیروی بسیجی در مأموریت طرح دوم شهید سلیمانی فعالیت داشتند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران اذعان کرد: همچنین تعداد ۱۲۶نفر نیروی بسیجی تخصصی آموزش دیده در این طرح مشارکت داشتند.

 عزیزی خاطرنشان کرد: مرحله اول شهید سلیمانی همچنان در دستور کار قرار دارد و اکنون مطالب آموزشی از طریق فضای مجازی و تلویزیون شهری در حال انجام است.

وی افزود: نظارت و کنترل بازار توسط نیروهای بسیجی با همکاری اتاق اصناف و شبکه بهداشت در حال رصد است.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول