اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اجرای ۷۰ پروژه گازرسانی در ۶۵ روستای فارس

مدیرعامل شرکت گاز فارس از اجرای ۷۰ پروژه گازرسانی در ۶۵ روستای استان خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها، آمار روستاهای بهره‌مند از گاز در فارس به بیش از ۲ هزار و ۲۷۲ روستا افزایش می‌یابد.

اجرای ۷۰ پروژه گازرسانی در ۶۵ روستای فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، غلامعباس حسینی امروز در جمع خبرنگاران ضمن بیان اینکه طرح‌ گازرسانی در روستاهای شهرستان‌های داراب، سپیدان، فراشبند و لارستان در حال اجراست، از افزایش سرعت گازرسانی به روستاهای فارس خبر داد و اضافه کرد: از مجموع ۲ هزار و ۴۰۸ روستای قابل گازرسانی در فارس تاکنون به ۲ هزار و ۲۰۷ روستا گازرسانی شده است.

وی با بیان اینکه همه روستاهای بالای۲۰ خانوار در اولویت گاز رسانی قرار دارند، گفت: در حال حاضر به ۸۸.۲ درصد این روستاها در فارس گازرسانی شده و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در صورت تخصیص بودجه تا پایان سال ۱۴۰۰ همه روستاهای مشمول گازرسانی در استان از نعمت گاز برخوردارمی شوند.

مدیرعامل شرکت گاز فارس خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۳۲۷ هزار و ۵۶۵ مشترک در مناطق روستایی تحت پوشش شبکه گازرسانی فارس قرار دارند.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول